![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is je mening over moslims | |||
Ik haat ze !!!!!! |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,00% |
Ik heb geen problemen met geen enkele moslim. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 17,31% |
Ik heb geen probleem met gematigde moslims. |
![]() ![]() ![]() |
27 | 51,92% |
Wie is Moslim?? |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik heb het gevoel dat u ze toch allemaal op een hoop gooit. Maar nu denkt u dat ik links ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vergeet niet, de moslims die de aanslagen pleegden op de WTC hadden in Europa verbleven en werden totaal niet verdacht van extremisme. Ze werden als "geslaagde" voorbeelden aanzien, ze volgden les aan universiteiten, zagen er westers uit, en plots.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"liever een (gezonde) appel teveel verwijderen dan een (rotte) appel te weinig." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik noem dat dus ook terroristen, zoals sommigen terroristen ook vrijheidsstrijders noemen. Het is niet omdat men momenteel enkel en alleen bericht over moslimterroristen omdat dat toevallig goed in de markt ligt, dat er geen andere bestaan...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook geen probleem met moslims in de Arabische wereld, ik heb wel problemen met moslims die de islam in Europa proberen te verspreiden, zoals een Aboe Jahjah. De islam hoort dus niet thuis in Europa en moet dus ook niet door de staat erkend worden als godsdienst hier in ons land (net als de joodse godsdienst overigens). Als moslims op een gematigde manier thuis hun geloof beleiden is er geen probleem. Echter ze mogen niet te fanatiek worden en mogen ook niet de Islam in het openbaar beleiden door bijvoorbeeld een hoofddoek of een boerka te dragen. Fanatieke moslims en mensen die de islam openlijk propageren in ons land horen hier niet thuis en dat geldt eigenlijk ook voor Belgen,autochtonen die zich tot de islam bekeerd hebben. Enkel het Christendom mag door de overheid officieel erkend worden ! De rest van de godsdiensten mag voor mij gedoogd worden zolang ze geen gevaar opleveren voor onze samenleving (dit betekent je godsdienst thuis op een gematigde manier beleven, dit kan, de rest niet...) Hieruit volgt ook dat moskeeën en synagogen in Europa niet thuishoren, omdat zij de godsdienst openlijk proberen te verspreiden en vaak de plaats zijn waar extremisten hun snode plannen kunnen smeden (en dat komt vooral voor bij de moslims).
Laatst gewijzigd door obiwan : 26 november 2004 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik ben voor een volledig spiltsing van kerk en straat dus christendom evemin als de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Alleen de slechte moslims moeten europa uit, maar ook de slechte christenen, en de slecht boedisten, hindoestanen, jehovagetuigen, joden, gewoon alles wat slecht is..
We noemen voetbalfans, toch ook niet gelijk hooligans?
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat we een probleem moeten hebben met de islam op zich. Probleem wordt het pas als we van die gekken krijgen die hun koran letterlijk gaan interpreteren. Fundamentalisten zijn een gevaar voor onze maatschappij en moeten bestreden. De gematigden tegelijk ondersteund om tegenwind te geven aan de extremisten.
Fundamentalisme is trouwen niet typisch voor de islam. Het komt voor in alle godsdiensten Bush is eveneens een (christen)fundamentalist en beschouwd zowel zijn oorlog in Afghanistan, Irak als zijn onvoorwaardelijke steun aan de politiek van Sharon als de wil van God. Fundamentalistische joodse kolonisten in bezet Palestijns gebied rechtvaardigen hun landjepik-politiek simpelweg met de Thora. Wat de moslims betreft: haal de rotte appels ervan tussen en voorkom zo dat ook andere besmet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik erg voor moslims in moslimlanden daar voelen die mensen zich toch het best niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Fransen moesten in Algerije ook opkrassen. In Spanje werden de moslims zelfs na eeuwen buitengebonjourd. Vorige eeuw verdreven de Turken de laatste christenen uit Anatolie. Binnenkort is het weer de beurt aan ons om de moslims uit Europa buiten te keren. Ik zie niet in waarom het er in de 21ste eeuw anders zou moeten aan toe gaan dan in andere eeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die varkens toch niet terug naar Europa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat hem echter niet om van Europa een christelijk bastion of zo te maken. Het gaat erom om de islam uit Europa weg te krijgen. En dat kan enkel door de dragers van de islam van ons grondgebied te verwijderen. Ex-moslims die zij aan zij met ons willen vechten tegen de islam ontvangen we met open armen. De Salman Rushdies, De Hafid Bouazzas, de Hirsi Alis, ... laat ze maar komen. Hoe meer hoe liever. Het zullen trouwens zij zijn die Europa zullen redden van zijn eigen ondergang. Zij weten immers uit eigen ervaring waarvoor de islam werkelijk staat. Zij weten wat Europa te verliezen heeft als de islam het hier voor het zeggen krijgt. En dan zal niemand het nog opnemen voor de ex-moslims in de moslimlanden en kunnen de ex-moslims zelfs niet meer vluchten naar Europa. Zelfs in Europa moeten ex-moslims die de waarheid onverbloemd zeggen ondergedoken leven. De terreur die de islam bij elkaar houdt begint dus ook Europa meer en meer in zijn greep te krijgen. Het is niet vijf voor twaalf, maar half een, zoals Mimount Boussakla zegt. |
|
![]() |
![]() |