Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2004, 23:05   #21
Gauss
Burgemeester

Gauss's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Jouw beweringen dat die duizenden haartjes uit een of andere auto kwamen doet me al denken dat je je niet goed geinformeerd hebt (of misschien ook een slecht geheugen zoals ik) maar die haartjes kwamen uit het huis van Marc Dutroux en onder andere van de matras waarop Julie en Melissa op vast zijn gehouden. De moeite niet waard om te onderzoeken zeg ? Een ware aanfluiting van een goed onderzoek. Ik geef Langlois de twiijfel van onbekwaam te zijn, want ik geloof niet meteen in georchestreerde doofpotoperaties, maar het is en blijft een regelrechte schande. Die haartjes onderzoeken zal heus niet zo'n grote kostenpost zijn als gedacht. In het buitenland zijn dergelijke onderzoeken ondertussen standaard.
Ja, ik wist niet meer precies waard de haartjes precies vandaan kwamen, dat is uiteindelijk ook niet zo belangrijk. Als er haartjes kwamen uit het huis en uit de matras van Julie en Melissa, zie ik nog minder reden om de DNA van deze te onderzoeken. Negenenegentig procent van deze zullen immers zijn van de familie Dutroux en van Julie en Melissa respectievelijk, zij waren diegene die daar 24 op 24 waren. Eventueel zoeken naar andere personen die in die tijd bij hem op bezoek kwamen ivia de haartjes is als een speld zoeken in een hooiberg. Pure tijd en geldverspilling met een geringe kans succes.

Misschien was het echter wel zo dat het niet verstandig was om een onervaren persoon zoals langois op zo'n zaak te zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Wat je met zekerheid kunt zeggen is dat de aanwijzingen die er zijn dat er een netwerk heeft bestaan niet werden onderzocht. Dat is een feit. Dus kom aub niet af met je these dat we nu maar moeten onderkennen dat er nooit een netwerk is geweest, als niet eens de meest simpele onderzoeksdaden zijn gepleegd.
Welke aanwijzingen, Dutroux zelf heeft zich helemaal ongeloofwaardig gemaakt met zijn belachelijke uitspraken. De twee kroongetuigen hebben gedurende hun verblijf alleen Dutroux gezien.

Misschien is rioolkrant wat sterk uitgedrukt en ik denk niet dat de Morgenbv voor express mensen zou linken met heel deze zaak om hen te beschadigen maar ik ga duidelijk niet akkoord met hun verslaggeving van bv het proces.

nu eigelijk heeft deze discussie weinig zin want beide zijdes hebben hun mening gevormd en zullen waarschijnlijk daar niet meer van afwijken.

Laatst gewijzigd door Gauss : 25 november 2004 om 23:20.
Gauss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2004, 11:25   #22
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
nu eigelijk heeft deze discussie weinig zin want beide zijdes hebben hun mening gevormd en zullen waarschijnlijk daar niet meer van afwijken.
je hebt gelijk.. En ik heb geen zin meer om alles op te zoeken dat ik alweer vergeten ben..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be