![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals dat probleem met de ongrondwettelijke kieskring ook met vijf minuten politieke moed werd "opgelost" bedoel je?
Hoeveel keer vijf minuten zal Belgigue het nog moeten doen met een regering in lopende zaken waaruit de helft plus de premier al is gaan lopen?
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mag dat hoor Knuppel. Maar het ergert mij mateloos dat men negeert in Europa wat niet bruikbaar is om onmiddellijk hun zakken te vullen. En ook dat hetgeen in de dagbladen staat hier van zowel rechts als links uitbeent terwijl het toch klaar en duidelijk is wat er gebeurt. Iedereen moet toch zelf eens conclusies trekken. Het is niet omdat er op dit forum telkens onnodige overbodige commentaar wordt geleverd dat er iets zal veranderen. De vijf minuten politieke moed wordt door velen genegeerd omwille van andere faveurtjes. Bovendien zie ik weinig verschil hoor. Alle politiekers zijn dezelfden en denken alleen maar aan eigen zakken vullen. Mocht er hier of daar een uitzondering zijn; als dat mag van zijn partij; en waaruit blijkt dat hij oog heeft voor het gemeenschappelijk belang dan mag dat hier gerust ook eens gezegd worden. Waarom niet? Momenteel is er dus niemand die opvalt en daden voorstelt die niet eigen zak dienen. En wat milieu of natuur betreft worden op dit forum enorm veel stommiteiten uitgekraamd. Ik beweer dat niet. Ik toon dat aan via voorspellingen die...….uitkomen. En bovendien is het ditmaal geen fake-nieuws waar de dagbladen vol mee staan. Aan de boeren die weer zullen het verkeer hinderen en volle citernes water op hun gronden zullen uitrijden zal men de bewijzen zelf zien. Maar als het niet in de dagbladen komt is het nooit waarheid. Dan zijn het leugens. Destijds als de ramp van Tsernobyl plaats vond trok de bezoedelde lucht van Frankrijk naar Nederland. In België werd er niks gemeten! Op TV werd veertien dagen na de feiten een boer getoond die zijn spinazie aan het omploegen was wegens vervuiling. De andere spinazie zat reeds in onze maag of darmen. Dat is op en top België. Feiten verzwijgen en in het beste geval achterna hollen. Zakken vullen gaat voor alles. Andere feiten zijn leugens en of bestaan niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat weet ik verdomme. Maar ik leef in Vlaanderen. En anders moet je dit forum maar opdelen in federale en Vlaamse bevoegdheden. Feit is en blijft dat het geen niet in de kraam past van zakkenvullers wij dat ook niet zullen weten via de omgekochte pers. Feit is ook dat er niks zal gebeuren om de situatie te verhelpen. Zorgen dat uw leefomgeving leefbaar blijft betaalt niet. Maar met de gevolgen krijgen wij allemaal te maken. De oorzaken kennen we. Bossen verdwijnen; oppervlakten worden bebouwd en verhard en regen wordt zo vlug mogelijk afgevoerd via rioleringen naar plaatsen waar er overstromingen worden veroorzaakt. Als er niet wordt opgetreden met gepaste maatregelen dan gaat ook onze landbouw naar de kloten. Waarvoor dienen al die regeringen hier? Alles naar de kloten helpen en het schip verlaten voor dik betaalde postjes kunnen ze wel. En voor de rest...…….????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Federale: 540 dagen in lopende zaken.
Noch min, noch meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de rest: pffffffftttttt.....
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |