![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Schudt u dagelijks uw collega de hand? | |||
Ja, elke dag opnieuw |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Neen, enkel bij kennismaken |
![]() ![]() ![]() |
9 | 42,86% |
Ik schud enkel handen van mensen van hetzelfde geslacht |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Ik schud nooit handen, wie weet waar heeft die een uur geleden zijn rechterhand voor gebruikt |
![]() ![]() ![]() |
8 | 38,10% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd geweten op mijn werk: iedere nieuwe dag een hand.
Op het einde waren er ook wel sloebers die de wijven moesten kussen (wat wel handig is, als je de commentaar van die dames hoorde, als de kusser voort gegaan was). Ik alleen bij hun verjaardag of zo. Buren wordt bijna nooit een hand gegeven. Sportclub, motoclub wel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gaan gedragen als een echte narcist zou dat een oplossing kunnen bieden zodat anderen niet direct van plan zijn je de hand te schudden?
Een echt negatieve instelling van negativisme en nihilisme hoog in het vaandel dragende zou dat ook een oplossing zijn om mensen op een afstand te houden? Of ga je er gewoon voor dat als een vrouw u de hand wil schudden, je die naar je toe trekt en zegt: laten we liever een potje muilen? ![]() 21 dingen waaraan je een narcist herkent
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 juli 2019 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een tijdverlies! Ik vind het fijn als de mensen goedendag zeggen maar op het werk iedereen afzonderlijk gaan begroeten … amai
![]() Ik heb op bedrijven gewerkt waar het wel gedaan werd maar nog meer waar ze het niet deden. Wat mij ergerde, ik was altijd goed op tijd en begon dikwijls een paar minuten vroeger en terwijl ik dan al geconcentreerd één of ander contract aan het uittypen was of een tekst aan het corrigeren, komt er daar zo'n flauwe plezante net op het nippertje om niet te laat te zijn binnengewandeld en verdoet ieders tijd met een langdurige begroeting.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nota voor de TS : wat betreft uw laatste optie, er zijn ook linkshandigen hé!
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de goede (?) oude tijd ging het er heel anders aan toe. Ja, sorry als ik vergelijk met vroeger, ik kan er ook niet aan doen dat ik wat vroeger geboren ben dan de meesten hier.
Ik werkte in het begin van mijn loopbaan op een kantoor waar het verboden was te praten. Zijn er hier mensen die zich dat kunnen voorstellen? Alleen als er een vraag was over het werk mocht die gesteld worden, rustig, stil, onopvallend. Verder 8 uren zwijgen. Ik probeer me voor te stellen hoe meneer C. gereageerd zou hebben als wij iedere morgen elkaar een goede dag zouden gaan wensen ![]() ![]() ![]()
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Vrouwelijke collega's geef je hier best geen kus tenzij je graag een proces aan je been krijgt. Ze gaan hier ten onder aan smetvrees en overdreven preutsheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen goedemorgen wensen volstaat wat mij betreft.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Jee... nooit. Ik wist trouwens niet dat dat zo gangbaar was. Niet veel mensen willen me eens de hand schudden. Waar werken jullie allemaal?
Ik werk in een kleine kmo en een goeiemorgen of meestal 'hey' volstaat echt wel. Ow wacht ik heb al kussen moeten uitwisselen in het Brusselse... maar bij een Vlaming ga ik dat echt niet doen. En ooit heb ik ergens eens meegemaakt dat men verbaasd was dat ik al goeiemorgen zei. Laatst gewijzigd door Guinevere : 15 juli 2019 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 juli 2019 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 16 juli 2019 om 06:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() als ik hier lees dat al die ambtenaren elke morgend iedereen in hun ministerie een hand gaan geven, dan vraag ik mij af of dat mee de oorzaak is van het hoge ziekteverzuim onder de ambtenaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In bedrijven waar vooral jonge mensen werken is het precies minder een gewoonte ook.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Oooh ken je dat zo van die vrouwen die zo met hun wangen tegen elkaar wrijven en dan "eeeeeey" zeggen en de lucht kussen zo van mwah mwah... en dan zich omdraaien en zeggen "wat een bitch"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo van die volledig opgedirkte types, vrouwen, stampvol gestoken met silli & conen en botox, vals haar en valse tanden (veneers) die elkaar een luchtkusje geven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga me niet bezig houden om elke morgen 100 man een hand te geven. Als je er eerst bent is dat toch een compleet drama?de eerste 2 uur dat je daar bent mag je elke minuut een hand geven. Dan krijg je toch niets gedaan zeker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf wel eens verschoten dat een heel oude ambtenaar van het secretariaat dat mij ondersteunde, aan zijn nieuwe medewerkers de richtlijn gaf dat hij niet graag had dat zij luid lachten tijdens het werk. "Want dan dachten de directeur(s) dat het secretariaat even geen werk had, en kwamen ze af met bijkomende opdrachten ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k Zeg soms iets vergelijkbaars: "Hey gasten, niet zo hard lachen want straks denken ze nog dat het hier plezant werken is" |
|
![]() |
![]() |