![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De maffia heeft nog een familie-code. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Das nu echt typisch: zelfs als hetoverduidelijk is dat er geen werk IS, dan schuiven ze NOG alles af op de werkonwilligheid. Logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() 45.558 gemelde jobs bij de WIS computer. Tel daar nog een veelvoud bij van niet gemelde jobs. Verhoog dat met het interim aanbod.
Hoezo geen werk?
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Dan nog: belange niet genoeg.
Blijven volhouden hè. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door eno2 Voorlopig volg ik geheel gratis de louche activiteiten van de multinationals en van de WTO en consoorten. marco: Gratis? Of voor niets? __________________ Eno2 Is gratis creperen voor niets? (bhopal oa.) De hele anders-globale beweging zal niet helemaal voor niets zijn. I Laatst gewijzigd door eno2 : 7 december 2004 om 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Volledig mee akkoord.Werklozen kunnen zich wel degelijk nuttig maken in de maatschappij:
-winkelen voor bejaarden -bij bedrijven gaan helpen waar produkten dienen nagewerkt te worden -bloemperkske's in de gemeente zuiver houden -zieken vervangen in de gemeentedienst -....................... Soit,honderden zaken waar ze zich mee nuttig kunnen maken!
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want anders nemen ze banen in die dan van de markt verwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En natuurlijk mogen ze wat meer verdienen,zeker en vast.Maar of ze daarvoor(sommige)hun bed gaan uitkomen.................das een andere vraag!
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 12 april 2005 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
je hebt eigenlijk best goede ideeen maar vergeet het woordje dwang anders krijg je het nooit verkocht - presenteer je ideeen als mogelijkheden en iedereen zal dolenthousiast zijn. Zoniet ben je even dom als de groenen die ook goede ideeen hebben maar ze niet verkocht krijgen omwille van de verkeerde verkoopsstrategie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2005 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom wordt er zoveel gefraudeerd ? Omdat het anders totaal niet meer loont. Mijn bedrijfje is geregistreerd ( via een loop ) op Gibraltar, laat maar komen, walter ! ![]() Serieus nu, wat een supercommunistisch voorstel zeg, je moet al een serieuze vijs los zitten hebben om hierop te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me er wel in terug vinden als werkloze als ik prive dedective mag spelen bij overspelige echtgenote's. ![]() Of ergens bij de diensten aanbestedingen zou mij ook wel liggen ![]() Als flik wil ik wel wat matrakken gaan roderen ook. Voor al de rest doet mijn rug zeer, heb ik duizelingen en reuma ook nog eens, naargelang de vraag natuurlijk. Soms heb ik dwangneurose's bij aankomende bevelen en dan begin ik alles kapot te smijten en kopstoten te geven. En natuurlijk kan ik het ook niet laten om in geval van platsoenen of vuilbakkendienst met van alles naar de mensen te gooien. Dus laat ze maar wauwelen! En zit gij serieus op gibraltar met uw bedrijfje? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 april 2005 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep, exempt company. |
|
![]() |
![]() |