![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Identieke agressieve Werkwijze dat ze nu toepassen op BDW, NVA.....Vlaamse kiezers...alles wat Vlaams is systeemmatig misprijzend on democratisch in cordon plaatsen Wat collaborateur partijen toe laten ![]() Mensen die leven op Vlaamse bodem hebben miljarden steun geleverd aan de machthebbers in Wallonië. >>>>Ik begrijp totaal niet hoe er dan nog armen, chronische zieken, invaliden zijn die financieel aan de grond zitten in en onder de Vleugels van PS Bastillion<<< Dit terwijl bv China op 50 jaar tijd van ontwikkelingsland op geklommen is tot wereld mogendheid die met eigen middelen verder opbouwend werken. Gevolg van: als blijkt dat bevoegde personen corrupt zijn in China ze daar de doodstraf opgelegd krijgen voor hun daden. ![]() ![]() ![]() ![]() Door al die decennia lange verkiezingen preken en populistische preken van links. Door decennia aanhoudende verwijzingen van links en nu ook Groen met belofte stelling dat de linkse hen gaat helpen en links al decennia samen met tjeef aan de macht waren, de partijen met sterkste vakbond en mutualiteit >>> denken mensen die geen armen, chronische zieken, invaliden kortom hulpbehoevenden in hun directe omgeving hebben dat armen, de chronische zieken, de invaliden alles maar dan ook alles krijgen van Papa staat, stad of via de mutualiteit. Zodat er aan hen[ B] de armen[/b], [b]de chronische zieken, de invaliden [u]: geen aandacht moet besteed worden!!! Terwijl zij De armen, de chronische zieken, de invaliden >>> omdat ze fysiek niet instaat zijn om te gaan staken en de boel afbreken, De armen, de chronische zieken, de invaliden nog met de zelfde problemen vechten als 50 jaar terug, als ze geen familie hebben die financieel en fysiek helpt er zeer grote problemen voor hen zijn. De armen, de chronische zieken, de invaliden tot zelfs kinderen alleen door linkse partijen steeds weer in beeld gebracht word om stemmen te ronselen! Dit terwijl op papier...het RMZ kapitaal volgens de politiek er net voor de meest hulpbehoevende zou zijn…..wat dus na 50 jaar niet het geval is!!!!! De realiteit is dat de grootste % van het beschikbaar geld niet gebruikt word om mensen die het echt nodig hebben te helpen maar weg vloeit, verdampt voornamelijk in Franstalig landsdeel via de meerderheid van gezond “werkende” bevolking in hangmatten hangend PS kiesvee dat “ingeschreven staat” bij staat, stad, intercommunale, zuilen, Linkse belangengroepen allerhande, trein, bus, enz. enz. PS heeft bewezen aantoonbaar decennia lang de almacht gehad in Wallonië (staat-stad-enz) HOE is het dan mogelijk dat het armen, chronische zieken, invaliden probleem dan nog steeds zo schrijnen is in hun super staat!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 december 2019 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je dan weet dat Vlaanderen, zogezegd uit sollidariteit, zijn goed draaiend sociaal systeem moet afbreken om de Walen te helpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |