![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten ons van de islam sowieso onderscheiden van ongelovige vrouwen (met de hoofddoek). Natuurlijk spreek ik uit persoonlijke ervaring. Migreren omwille van de economie doe je meestal ook enkel daarom. Dit is de reden dat de meeste moslims hun religie hebben behouden. Het alternatief, "de bevrijding", was maar povertjes in vergelijking met de islam. En de 2e,3e,4e,... generatie is sowieso helemaal niet eens geïmmigreerd. Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 december 2019 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de islamitische identiteit belangrijker is dan al de rest zouden jullie beter in jullie islamitisch land blijven en er de islamitische gevolgen van dragen.
Wij schudden het katholieke juk niet af om een ander juk in de plaats te krijgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 december 2019 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Allemaal laten kiezen in volledige persoonlijke vrijheid!! De hoofddoek houden of de Belgische nationaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de tweede generatie mét dubbele nationaliteit: terug naar waar je thuis hoort! Met kopvod, islamitische cultuur en de rest van de islamitische rataplan!
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dus uw probleem is dat u hier niet thuis hoort want u wil hier niet thuis horen...
Dat is dan uw probleem, waarom probeert u met alle macht er dan het probleem van de anderen van te maken die daar totaal geen probleem mee hebben??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 26 december 2019 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel grappig als deze uitspraak uit de mond komt van iemand die hier 365 dagen per jaar zit te kakken op haar eigen regio waar ze manifest niet thuis hoort en dat niet wil ook... De culturele 'niefanier' die de religieuze 'niefanier' zit te kapittelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit blijkt dat zo'n geloofsovertuiging meer waard is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De drie wijze kwamen uit het oosten maar er waren er ook niet meer dan drie hoor want alles wat hier nu nog van daar komt, daarvan kan de grote meerderheid niet lezen noch schrijven. Dat is dan die verrijking die hier van hun gat komen geven en voor ons pensioen zouden gaan werken. https://www.youtube.com/watch?v=36MEMMEYvmU Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2019 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar eerlijk gezegd denk ik dat de toekomst voor de religieuzen is. De rest is te druk bezig met uitsterven enzo. Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 december 2019 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik heb daar eigenlijk geen problemen mee, wat Vlaamse autochtonen vinden waar ik wel of niet thuis hoor. Feit is gewoon dat ik hier ben, altijd ben geweest, en niet meteen van plan ben om te vertrekken...
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 december 2019 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
..... Wat meestal direct verwijst naar hun eenzijdige strijd tegen alle anders denkende al 1400 jaar lang. Wat hier via 40 nieuwe Iman's van Erdogan moet aangedikt worden in dit land!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar 't zijn altijd de andersdenkenden die problemen hebben met de islam of wat moslims doen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 december 2019 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2019 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen problemen mee in Saudi-Arabia, Pakistan, Iran of eender welk islamitisch land. In W-Europa zorgt die achterlijke en perfide cultus enkel voor dood, verderf en overlast. Dus weg ermee.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag. Alleen: keuzes dragen gevolgen in zich en daar hoort men dan op een volwassen wijze mee om te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vernauwt die "beschaafde wereld" wel heel erg. Wil het geseculariseerde noordelijk en westelijk Europa niet als referentie nemen voor de rest van de westerse wereld. Ga maar eens naar de VS, waar religie een onlosmakelijke pijler uitmaakt van de maatschappij. Net zo in Midden- en Oost-Europa.
|
![]() |
![]() |