![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
Bekijk resultaten enquête: Gaat je nieuwe auto een hybride zijn? | |||
Ja, zeker en vast |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik overweeg het |
![]() ![]() ![]() |
1 | 11,11% |
Neen, benzine of diesel |
![]() ![]() ![]() |
4 | 44,44% |
Neen, volledig elektrisch |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Ik verkies stoomaandrijving |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mijn grootvader zaliger kocht om de 3 of 4 jaar een nieuwe wagen kwestie van niet naar de controle te moeten gaan daar hij er geen tijd voor had met de zaak. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 december 2019 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders: Is uw wagen nog nieuw? Dan moet u hem voor de eerste keer bij de autokeuring aanbieden net voor hij 4 jaar oud is (gebaseerd op de datum waarop hij in België ingeschreven is).
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige opties zijn niet gehomologeerd, als je die bij je wagen koopt, ook als het in het fabriek geplaatst wordt, moet je naar de keuring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn auto is een hybride. Loopt op CNG-gas en heeft een reservetank met benzine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de definitie wel geen echte hybride: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hybride_auto Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2019 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CNG en LPG horen bij de ‘fossiele’. Ik wou het niet te moeilijk maken. Gewoon vragen of je een hybride (elektrisch) overweegt.
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens draadstarter of bron hln.be is "de droomauto" van de gemiddelde Vlaming een hybride SUV.
![]() Mss is Nederland een goede waardemeter hoeveel mensen daar nog in een hybride geïnteresseerd zijn. De top 15 en totaal december totnutoe Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Zelfs de Audi e tron werd er in december meer ingeschreven als alle hybrides tesamen. Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2019 om 23:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hybrides verloren hun voordeel en out.
EV verliezen hun voordeel en out. Nu nog lez out krijgen.
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moesten alle LEZs afgeschaft worden gaat dat geen bal veranderen aan de Europese CO2-wetgeving. Lees uwen vroom maar https://www.vroom.be/nl/nieuws/co2-n...et-hoofd-21405 of tijd.be https://www.tijd.be/ondernemen/auto/.../10118667.html of autowereld: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2019 om 23:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lez veranderd ook geen bal aan co2.
Co2 is gelijkwaardig aanwezig. Of je het nu in de stad lost of in de Sahara.. .blijft krak hetzelfde.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN vertel eens, wie gaat er in 2025 fossiele wagens maken die max 3 liter/100 km verbruiken. ![]() Citaat:
En voor bestelwagens hetzelfde. Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2019 om 23:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga jij als een dwaas overal een dagpas gaan kopen toch? Het heeft hier veel weg van Berlijnse muur toestanden waar familie uiteen gerukt worden en elkaar niet meer mogen bezoeken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 december 2019 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe zal een benzine zijn. Fuck de drogreden van het milieu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn diesel is ook een hybride ......diesel en belastingen.
En voor de EV die worden ook hybrides ......nog eventjes geduld en ze worden ook melkkoe |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens ten internetvelde gelezen.
![]() Als ik mijn wagen niet echt meer nodig heb, vliegt hij buiten en zal er niet meer nagedacht worden over de mogelijke aanschaf van een nieuwe. Mocht ik toch een nieuwe kopen zal het een benzinewagen zijn. ![]() Een geldige reden? 'Productie elektrische auto stuk vervuilender' Wie betaalt de “groene” rekening van de elektrische auto?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2019 om 11:27. |
![]() |
![]() |