![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werkt het dus niet meer he, parvenu's zoals Leterme die mogen hun biezen pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiezer moet kiezen, maar hij mag het de politici, die alle contact met de kiezer verloren zijn, niet te moeilijk maken. Hij moet het hen naar HUN zin maken: liefst zo gemakkelijk mogelijk! 43% van de De Vlaamse kiezers heeft Vlaams-nationalistisch gestemd, maar de Franstalige minderheid wil hen een linkse regering opsolferen. Blauw, rood, oranje én groen samen behaalden nauwelijks dat percentage. Is het dan niet duidelijk wat de kiezer NIET meer wil? Zijn die "Vlaamse volksvertegenwoordigers" dan écht niet in staat om het voorbeeld van madam NON te volgen, en te doen wat HUN kiesvee van hen verlangt? Wij Vlamingen willen niet langer opdraaien voor het non-beleid van de Waalse dievenbende!
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen wel nog zich zelf redden door backzeil te halen maar ze kunnen niet zich zelf redden samen met hun België dat ik hier voor de gelegenheid even als een oude vaas heb voorgesteld. Laatst gewijzigd door Garry : 6 januari 2020 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme is, net als zijn spitsbroeder De Gucht, en de rest van de politieke "elite" net DE reden waarom de kiezer en gekozen heeft zoals hij gekozen heeft. Wacht nog een volgende verkiezing, 't zal er nog op verbeteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat voorspellen de laatste peilingen toch. Het is wellicht de belangrijkste reden waarom de belzieke politieke elite het niet (nog) aandurft "om haar verantwoordelijkheid te nemen".
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 januari 2020 om 08:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind het woord 'redden' compleet misplaatst in die context. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, de politiekers worden verondersteld voldoende 'beroeps' of professioneel te zijn en dik genoeg betaald om hun ego opzij te zetten en het land te besturen. Daarvoor worden ze gekozen, daarvoor worden ze betaald met onze centen. En als Leterme zegt: "de kiezer heeft wel altijd het laatste woord, maar daarom niet altijd gelijk", dan kan ik me daar misschien niet helemaal maar toch voor een groot stuk in vinden. Vaneiges. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2020 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2020 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hun politieke troon wankelt is het de schuld van de kiezer. Wat introspectie zou dit soort politiek uitschot sieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet alleen een flauwe plezante opmerking, het is nog een aarsdomme ook. Niemand hoeft buiten te komen om te weten wat de media schrijven, en wat de politici uitkramen. Een pc of laptop hebben volstaat om dat te weten.
Jij kunt het gewoon niet laten om het denigrerend schoolmeesterke uit te hangen. Zo, en dat was het dan weer. Hetgeen ik stel , is altijd onderbouwd. Indien ik een stelling niet onderbouwd zou vinden, dan zou ik ze niet poneren. En als ik bijgevolg veel kritiek heb op de Belgische nationalisten, dan is dat omdat die kritiek ook terecht én onderbouwd is.