![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 januari 2020 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan, ik ben daar niet echt voorstander van, maar ik weet niet goed waarom... ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) Financieringswet b) Interpersoonlijke solidariteit (sociale zekerheid zeg maar) Zolang je daaraan niks wijzigt schiet je enkel maar in je eigen voet als je gaat concurreren met belastingstarieven.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 januari 2020 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men fiscaliteit (inclusief opbrengsten) gaat toewijzen aan een niveau dat tegenwoordig nog maar weinig meer doet dan instaan voor fietsknooppunten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vulde enkel aan wat Marie zei. Zij had het over het regionaliseren van belastingopbrengsten, waar ik aan toevoegde dat men niet enkel de opbrengsten moet regionaliseren maar veel meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo naast de kwestie?
Ik schat de kans wel degelijk groot in dat Witte Kaproen zal stoppen (of althans minderen) met Walen bashen op het moment dat ze volledige financiële verantwoordelijkheid voor zichzelf hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de Walen zullen er anderen komen opborrelen om te bashen. Dat zit ingebakken is de vlaams-nationalistische cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon de waarheid vertellen ,die de Belgicisten willen wegmoffelen . Maar zolang zal ik het niet meer moeten volhouden. Binnenkort, na de Vlaamse onafhankelijkheid zal het niet meer nodig zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe, het is gewoon gezever die vaak nergens op gebaseerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat niet, al die zelfonderschatting bij sommige Vlamingen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 7 januari 2020 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord van The four H.M. sluit nochtans perfect aan bij het onderwerp. Net zoals ik en zoveel anderen op dit forum vindt The Four H.M. dat het nu toch is tijd wordt dat Wallonië ophoudt met aan de Vlaamse baxter te hangen en voor zichzelf instaat. Na zestig jaar mogen we nu toch wel aannemen dat Wallonië ruim voldoende tijd gekregen heeft om met Vlaamse transfers en royale Europese subsidies een serieuze reconversie door te voeren in het zieke gedeelte van deze deelstaat. Zoveel mogelijk regionaliseren en eigen financiële verantwoordelijkheid durven opnemen, dat is de boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No taxation without representation.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zelfs geen 50 procent. Dubbel lol. De huidige mislopende regering heeft zelfs geen 33 procent. Driedubbel lol.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |