![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel dafalgannekes eet jij de zondag morgen als ontbijt | |||
0 |
![]() ![]() ![]() |
9 | 100,00% |
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 of meer |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al 't andere is voor sissies...
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aantal jaar geleden had ik iets aan mijn tikker, pericarditis. Ik moest dan een zestal weken elke dag ongeveer het equivalent aan 45 pillekes aspirine pakken. Dat zou los door mijn maag branden, daarvoor moest ik dus een maagbeschermer nemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik de bijsluiter las had ik er al genoeg van. Nooit genomen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leest nog steeds dat het goed is tegen bloedklonters en dergelijke. Dus mijn vader nam dat al jaren dagelijks. Tussendoor kreeg hij steeds meer pijn in de maagstreek en dan nam hij daar ook wat aspirine voor, dat hielp. Dokters keken daar totaal over ondertussen. En op een dag kreeg hij een serieuze bloeding. Een paar uur later was hij dood. 14 dagen ervoor had hij nog foto's van zijn buik laten maken en ze zagen alweer niks. En bij die anderen is dat net hetzelfde verlopen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 2 maart 2020 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk om daarna wat te soezen in uw zetel. Enig nadeel....ge kunt daarna 3 dagen niet meer kakken. Maar dat kan ook een voordeel zijn ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 maart 2020 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vader en moeder hebben dat zeker 30 jaar genomen. Zij wisten dat zij bij maagpijn zeker geen Aspirine mochten nemen. De dokter, die hen aangeraden had om dagelijks 1/2 aspirine te nemen, had hen dat op het hart gedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samenvatting van internet : Alcohol is een giftige stof, die de spiercellen in het hart kan aantasten. Overmatig alcoholgebruik kan leiden tot een ernstig verzwakte hartspier, een cardiomyopathie. De hartspier is dan uitgelubberd en slap en minder in staat tot krachtig pompen. .. https://www.alcoholhulp.be/alcohol-hart-vaatziekten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pericarditis is een ontsteking van het hartzakje. Het omhulsel van het hart, dat - grof gezegd - dubbelwandig is met tussen die wanden een vloeistof, om te "amortisseren". Als de ontsteking weg is, is ze weg. Ik moet niet meer op controle gaan of zo. Ik heb nu wel het voordeel dat ze de binnenkant van mijn hart bekeken hebben (toen de diagnose nog niet vast stond): dat zag er uit als "van een baby".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks van aantrekken dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is immers om grotere schaamlippen te krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wat meer discipline bij je levenswijze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die grotere schaamlippen dat kan al eens best handig zijn als u tijdens de één of andere oefening een foutje maakt en tussen wal en schip geraakt want dan is de 'landing' tenminste zacht. ![]() De schuttingtaal die sommigen bezigen tijdens een foute actie daar wil ik niet over uitweiden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 maart 2020 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ok dan maar...Alcohol is een heilzaam middel tegen hart en vaatziekten. Tevreden ? En mijn excuses iets negatiefs te hebben durven zeggen over Alcohol. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 maart 2020 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou u maar bij uw cannabis Fred.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je mag gerust van alles zeggen over alcohol, ik vroeg me alleen maar af hoe je daar plots mee afkomt in deze draad, en in de quoot waarmee je dat deed.
|
![]() |
![]() |