![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
There are no Americans in Bagdad...!
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 5 maart 2020 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de PS net de noodregering heeft opgeblazen door aan te kondigen de abortuswet erdoor te willen duwen... Ook Vivaldi ligt daarmee waarschijnlijk in de vuilbak.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet alleen de propaganda van de NVA en VB niet zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wel die van de andere partijen. Prachtig.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als hij daarbij nog weigert om zijn hoofd te draaien als ie een straat oversteekt ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten wat voor krapuul die twee partijen zijn, ik hoef dat niet constant te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Zeg mij wie uw vrienden zijn en ik zal zeggen wie u bent"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
De kiezer heeft bij de vorige verkiezingen die politieke spelletjes en die verkiezingsleugens afgestraft. En dan zijn ze weer zo bezig. We WETEN dat er een gigantisch tekort is, en dat er GEEN GELD is voor al die nonsens. Wie gelooft die losers nog.
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Hoe voelt dat zo met je kop in het zand?
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Somers een man van goede wil was dan werkte hij samen met de andere leden van de regering en niet achter hun rug om... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Oké, toppunt van verdwazing... de tegenstem blokkeren... Zo moet men wel altijd gelijk hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zou het kunnen dat de huidige toestand de Walen best bevalt... Met Wilmets, anti-Vlaamse teef aan het bewind en de MR die zich op zijn sociale zijde zo veel mogelijk moet terugkopen met federale geld... Ze hebben het nooit zo goed en gemakkelijk gehad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |