![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
Bekijk resultaten enquête: Bent U verwonderd dat de Prins een Belgisch standpunt inneemt? | |||
Natuurlijk niet, dat is toch logisch! |
![]() ![]() ![]() |
16 | 80,00% |
Tja, ik dacht dat de Prins eerder tegen zijn eigen land en volk zou pleiten. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Ik haat mijn land en volk en de Prins mag niks zeggen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, hij had het wel degelijk over mensen en partijen die Belgie willen doen splitsen... en daarbij doelde hij duidelijk op �*lle Vlaams nationalisten.
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk niet! Van die Saksen-Coburg idioten mag men alles verwachten, het zotste eerst! Hij is bezig met zelf z'n eigen ruiten in te gooien. De traditie-regel in dit apenland zegt namelijk dat leden van de koninklijke familie zich onthouden van commentaar om te vermijden dat zij zelf onderwerp van discussie en politiek-communautair conflict worden. Als die domme Prins van Wallonië zich daar niet aan houdt, kunnen wij enkel maar in onze handen wrijven. ![]() |
|
![]() |