![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...irus~ae605463/
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 maart 2020 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 maart 2020 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk raken de Moffen eens besmet met iets "nuttigs"... Jammer genoeg zijn wij,de buren,er ALWEER in betrokken.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 12 maart 2020 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk is ondertussen dat ,sedert de legendarische Zwarte Pest-tijden, de "economie" ,met als meetpunt de beurswaardes,niet echt sterker is geworden door "wereldomspannend" en "toegankelijk voor iedereen" te worden.We zien nu "wereldomspannende" zwakte .
Laatst gewijzigd door kelt : 12 maart 2020 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Compromis, noch mossel, noch vis zijn daarbij de toverwoorden. Evenementen met < 1000 personen laten doorgaan is daarvan nog maar eens een goed voorbeeld.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al een tijdje het gedacht dat het virus er niet uiit zichzelf gekomen is maar uit één of ander duister laboratorium komt.
Moet men op zoek gaan naar hoe en waar het eigenlijk ontstaan is. (de vleermuizen :rofl) Waarom komt het niet voor in bepaalde landen of bepaalde continenten zoals Afrika bijvoorbeeld? Is het een manier om de derde wereldoorlog die er zat aan te komen een ander kleedje te geven? Is het een manier om alle mensen over de wereld een beetje op andere gedachten te brengen en een beetje stil te houden want laatste tijden was de wereld wel wat losgeslagen op alle mogelijke vlakken. Het besef komt er ook meer -en meer dat er teveel volk op de wereld komt mede door bepaalde wildkwekers. China werpt op huidig ogenblik een steen naar de VS. Is dat terecht denk je dan? China: “Amerika zit achter het coronavirus” Dat kan in extremis natuurlijk altijd maar ik heb er mijn twijfels bij. Hoor ik tijdens schrijven Urbanus zingen van: De wereld is op zeep er gebeuren rare dingen rondom mij.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 maart 2020 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() De dag dat een voorspelling van Nostradamus iets werkelijk voorspelt op voorhand, en niet achteraf zoals altijd, zal ik van gedacht veranderen, maar tot op dat moment is iedereen die die onzin serieus neemt een zwakzinnige mongool, zo simpel is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan vielen ze uit elkaar ... Verschillende continenten ontstonden en de bevolkiçngsgroepen die er op leefden hadden zowat hun eigen regeltjes. Nu al de continenten op Aarde een eigen leven leiden zijn er in bepaalde continenten mensen van mening dat zij hun eigen willetje aan anderen moeten opdringen. Citaat:
![]() Supercontinent.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 maart 2020 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij even oogluikend naar het Maya rijk kijken.
Velen zijn tot op heden ten dage van mening dat de Maya's het einde van de wereld voorspelden. Pijnlijk detail is wel dat de Maya's dat nooit gedaan hebben. Zij voospelden wel een nieuwe start/leider en een nieuwe kalender nadat in hun prima opgezette rijk en van einde ende verre kwamen aangezworven die alles daar kapot gemaakt hebben en hun leider vermoord hebben. Waar kan je dat in huidige tijden met vergelijken, waar is hetzelfde aan de gang? Europa? En dan wordt Europa nog geteisterd door een virus, de genaamde covid-19 uit welke hoek die ook mag gekomen zijn???? Het einde van het begin of het begin van het einde? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er zelf een DVD van, van National Geo en daar brengt men dat allemaal nog eens extra onder de aandacht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 maart 2020 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mensen in een lange rij tot buiten op straat allemaal mooi 1 metertje uit elkaar. Ik had een gesprek met een oudere man die ook van mening was dat het virus er niet uit zichzelf gekomen was. Moest het virus er komen om de grenzen in Europa terug 'hermetisch' af te sluiten? Een nieuwsuitzending van vandaag leerde dat de meeste Europese landen de grenzen dicht 'plakken'. Op de lange duur ga je nog fan worden van het virus. ![]() De nieuwsuitzendingen leerden ook dat er toch nog steeds mensen zijn die de waarschuwingen van artsen en dokters in de wind slagen. Daar kan ik geen compassie met hebben mochten zij aangetast worden door het virus. Mevr. De Block had op dat vlak gelijk al klonk het voor sommigen misschien wat grof: "Blijf in uw kot!!" Uni zou daar met enige graagte nog aan toegevoegd hebben: "Blijf in uw land!!" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 maart 2020 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kort een reactie:
De Maya's hadden een hele indrukwekkende beschaving voor een volk wat nog niet of nauwelijks met metaal werkte. Ze hadden geen tijdmachines of helderzienden, en gezien het verloop van de geschiedenis kunnen we het idee dat hun godsdienst de enige ware was ook afstrepen. Al hadden de Maya's wel een tijdmachine, Nostradamus was geen Maya. Het coronavirus is niet ontwikkeld in een lab in Afrika. Het coronavirus is niet ontwikkeld om de beruchte "veelkwekers" in Europa en China aan te moedigen minder kinderen te krijgen. Het coronavirus is niet ontwikkeld om de beruchte "veelkwekers" in Afrika aan te moedigen minder kinderen te krijgen en vervolgens op de verkeerde plaats ontsnapt. Het coronavirus is niet ontwikkeld door Hillary Clinton en Bill Gates om de Europeanen uit te roeien en meer plaats te maken voor Afrikanen. Het coronavirus is niet ontwikkeld door een extreemrechtse terroristische organisatie om Europeanen ervan te overtuigen dat de grenzen dicht moeten en er nooit meer vliegverkeer mag plaatsvinden tussen China en Italië, net op tijd voordat de eerste troepen voor de derde wereldoorlog via die route het continent in gescheept zouden worden. Hoe combineer je dit soort ideeën eigenlijk in één post? De combinatie is niet superlogisch. Het coronavirus is niet ontwikkeld. Het coronavirus is wel een perfecte gelegenheid om complottheorieën gebaseerd op angst de wereld in te slingeren, maar het wordt als onbeleefd gezien om dat dan ook echt te doen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 15 maart 2020 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |