![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat systeem aan de kassa, karretje overladen en zo pffffffffff Ik las eens dat er mensen waren die daar gingen kopen als het buiten héél warm was om een beetje koeling te zoeken in afdeling waar de gekoelde waren lagen. Geen idee van of daar ook maar iets van waar is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpel: in de laatste dagen was er (bij ons althans) praktisch niets te kort ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ps: Ik vind ook niet kunnen dat nu bijna iedereen in paniek is, ze de angst nog eens opdrijven door iedere dag "onheilspellende nieuwsberichten" op ons af te vuren. Laatst gewijzigd door bembem : 21 maart 2020 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |