![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik het over holle mantra's heb dan heb ik het over Laffe honden... lijders... Dat soort zever haalt alle credibiliteit uit je posts.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als dat uitstel ervan komt heft het toch op zijn minst het vermoeden dat de oude garde ?* la Gucht/Verhofstad de touwtjes in handen wil houden. Wie die boodschap dan brengt doet er niet toe he. Dan ben je de man aan het spelen ipv de inhoud.
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
In dit geval is die 100% biased. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb ook geen problemen met internet. En ik ken ook mensen die toen ze in de 80 waren een website bouwden. Maar als ik rond mij kijk, bij leeftijdsgenoten 60-plussers. Zijn er toch heel wat die in het beste geval enkel op internet kunnen lezen. Een stem uitbrengen en met code werken is dan al veel te moeilijk. Bij de 70+ ers is dat nog erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zou een NVA'er geen mening mogen hebben over de interne verkiezingen van een andere partij? En omgekeerd ook. Waarom zou jij niet mogen commentaar geven op het feit dat NVA zijn statute wijzigt om BDW aan het roer te houden. Ik vind dat meningen van mensen met een andere strekking verrrijkend kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toets dat eens aan een huwelijk en aan echtscheiding.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() In je eerste post zat al een holle mantra, daar heb ik op gereageerd. Je hebt daarop gereageerd met nog 1.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in de openingspost enkel gezegd dat als ze uitstellen, mijn klomp breekt. Het enige wat ik doe met dit draadje, is de draak steken met dat flutpartijtje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals toen De Croo de stekker er uittrok om een stemming over BHV te vermijden?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze staan wat symbool voor de doodstrijd van Belgie die bezig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog kleinere cijfers, ik schat volgende kiezing 7%.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |