![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat probeer ik te beperken tot een daartoe (ook recent)geinstalleerde "sanitaire troon" van Zweedse makelij......
Yep....ook daar is aan gedacht... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 april 2020 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo weinig geklaag over doptrekkers tegenwoordig? De reden dat iemand terugvalt op uitkering wordt nochtans nooit van belang. Het zijn luie niksnutten. Het feit dat ze niet kunnen werken is geheel hun eigen schuld dus pak hun uitkering af!
Amai ik kan het goed uitleggen, ik zou direct bij de N-VA kunnen starten met deze 100% accuraat en correcte gelijkgestroomde 1-op-1 krak dezelfde mening.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit ook op een uitkering momenteel.
Alles ligt stil en ik ook als zelfstandige. Tja...leve de uitkering?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet aantrekken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan iemand SNEL Nathalie Muylle pootjelap zetten voor het te laat is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een geluk dat er aan mij niets scheelt.
Anders was het hier helemaal om zeep. ![]()
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tis ondertussen al 250% geworden ook. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen zien.
![]() |