![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondermeer de 'Stasi-dossiers' lijken me toch op iets anders te wijzen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel ter info, he!
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer hoeft u niet achter mijn reactie te zoeken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Als ik een buurman zie één van zijn kinderen zwaar misbruiken, en ik bel de veiligheidsdiensten, is dat dan ook verklikken?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2020 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt m.i. onder 'te hulp snellen van personen in nood'. Ik dacht zelfs dat dat een 'burgerplicht' was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het bij mij simpel. Op het moment dat 1 van mijn buren een bbq geeft voor vrienden dan ga ik hem daarop aanspreken en vragen om het stil te leggen. Indien er geweigerd wordt, dan bel ik de politie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo hoort het. Als 1 van die vrienden naar huis gaat en zijn ma besmet, die dan in het ziekenhuis sterft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bezie dat vanuit de Franse situatie: vanaf 11 mei moeten wij weer naar ons werk. Mijn hoop zou zijn dat tegen dan zoveel mogelijk mensen al ziek geweest zijn. Als wij allemaal heel braaf waren, dan gaat de tweede piek immens zijn, en dan kan ik mij moeilijker opsluiten. Als daarentegen nu veel idioten ziek worden terwijl ik van deze confinement kan profiteren, des te beter voor de mijnen he ! (dit, in de veronderstelling dat wat ik gehad heb, gene corona was natuurlijk,in het ander geval kan het mij niet schelen...) Laatst gewijzigd door patrickve : 14 april 2020 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Als mijn andere buurman vaten oude motorolie in de riool loost en ik bel de politie, ben ik dan aan het klikken of doe ik dan mijn burgerplicht?
Ik bedoel maar, wie bepaalt de grens tussen klikken en burgerplicht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat klikken nu 1 van de wapens zijn uit die guerilla. Maar zoals ik zei: niet ENKEL zij.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 april 2020 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is uw "burgerplicht" als ge zelf direct serieus nadeel ondervindt van die daden. Dan kunt ge de wet misbruiken om die gast te ambeteren. In alle andere gevallen moeit ge U met zaken die de uwe niet zijn, en helpt ge de dwingeland van ons allen, de staat, om zijn greep op zijn vee (wij dus) sterk te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil die lockdown dus zo snel mogelijk weg. Dat zal niet gaan als iedereen bbq's begint te organiseren, dus kappen of de flikken op uw dak.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is niet veel nodig om haat te spuien.