![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat de supra bazaar open gaat.
Mijn hond zijn snoepjes zijn op. O,o...mijn vrouw zal weer achter vliegenramen gaan zagen.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb geleerd, als je iets niet goed beheerst, dat je duurder uit bent in tijd en materiaal, dan een vakman die eerlijk werkt. Ik probeer dan ook telkens erbij te zijn, en te leren van die vakman, en op die manier mijn kennis en vaardigheden uit te breiden.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen,ik ga mijn "eerste bezoek terug " aan de DHZ's hier in de streek zorgvulidg plannen tussen "de eerste golf" en het terug verschijnen van de zich vervelende Fransen.....
Er is nog tijd..... Misschien raken in tussentijd mijn "internet-bestelde" spullen toch bij mij,want dat is eigenlijk een beetje een genante affaire.....Dingen waarvan ik weet dat ze geen 40 km van mijn deur "opgesloten" liggen in een magazijn besteld....(en betaald!) k ging ne keer "belgisch" bestellen,op een "lokale" webshop.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 april 2020 om 05:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus een heel dom voorstel. Laatst gewijzigd door reservespeler : 17 april 2020 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom dus zelden in de Gamma of Hubo, veel te duur. Ik doe mijn inkopen in de vakhandel, de vakhandel waar ik ook in de coronatijd terecht kon. Wel eerst telefonisch of via mail bestellen, en dan afhalen op een afgesproken plaats of in zo'n kastje waarvan je de code krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoenen Torfs was voor mij een openbaring. Plots kon ik kiezen uit meer dan 100 verschillende schoenen, iets wat in een fysieke winkel onmogelijk is. Ik krijg steeds het antwoord: "Mijnheer, u moet dat begrijpen, uw maat (40) wordt te weinig gevraagd, wij doen er dus geen stock van in. Wij kunnen ze wel voor u bestellen." Natuurlijk kan ik wel kiezen tussen de tienerschoenen, maar als je meer dan 60 jaar bent ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal weer zo voorspelbaar zijn: de eerste dagen een overrompeling en ten laatste vanaf volgende week woensdag loop je daar alleen rond in die winkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij maken gebruik van aanbiedingen die klanten lokken. En bij Van Craenbroeck zal het helemaal niet te doen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zijn de Gamma en misschien iets minder de Hubo schandalig dure winkels. Ik kijk in veel gevallen eerst of ik iets niet goedkoper kan vinden, meestal in de Action. Sommige zaken zijn daar wel tien keer goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun aanbiedingen (folderacties) zijn gewoonlijk goedkoper dan op de regulaire markt. De klanten worden gelokt door de folder en brengen uiteraard ook dingen mee die niet in de folder staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs veel van hun folderaanbiedingen zijn soms nog schandalig duur. Begin dit jaar moest ik eens javel hebben en dat was toen juist in de aanbieding in de Hubo. Ik zag toen toevallig javel staan in de plaatselijke Okay en daar was het zo maar eventjes drie tot vier keer goedkoper dan bij die zogezegde aanbieding van de Hubo. Het zijn uitzuigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De modale klant van de Hubo heeft niet echt veel doe het zelf materiaal nodig. Voor hem loont het niet om een iets grotere verpakking te kopen. Voorbeeldje van prijs: Alpex koppeling in de Hubo (onbekend merk) kost +/- 5 euro in den Hubo. Gisteren er 40 besteld aan 1,60 euro / stuk van begetube (Belgische webwinkel uit Zonhoven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga naar mijn lokaal tuincentrum. Beetje cannabisplantjes kopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar de beelden van tv, de eerste avond na de openingen van die winkelcentra.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |