![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vernemen dat ondertussen het cabinet Debacker al een miljoen euro buiten gesmeten heeft voor het betalen van consultants.Deze lullen zullen ongetwijfeld vanuit hun diepe expertise advies afgescheiden hebben waarachter de staatssecreatris zich kan wegsteken...
https://businessam.be/de-backer-open...-paar-weken-2/ Wat is de fout? Niet dat er alweer een miljoen euro belastingsgeld door deuren en vensters weg gesmeten is..we zijn dat ondertussen gewoon. Wel dat de "noodregering" geen duidelijke,onverbiddelijke STOP geroepen heeft een tweetal weken geleden.Dus doet het staatssecretarisje verder en komt er een app die in ieder geval ik niet wil en ik vraag me eigenlijk af wie wel? Laatst gewijzigd door kelt : 22 mei 2020 om 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die app komt er niet. In Nederland is het al van de baan. De ontworpen systemen zijn afgekeurd wegens onveilig en onnauwkeurig. En de burger zal het niet accepteren wegens inbreuk op privacy. Er wordt gewerkt met vragenlijsten. Maar ik concludeer dat zulke technieken eenvoudig te maken zijn. Met zo een app kan men de id van telefoons in de nabijheid registreren. Wordt natuurlijk allang toegepast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apple en Google hebben ondertussen een basis app klaar voor gebruik.
https://www.gva.be/cnt/dmf20200521_0...ijk-kader-goed Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook mee eens, met de nadruk op "op vrijwillige basis".
|
![]() |
![]() |