![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even langs de Nederlandse poconeus weg:
"Het aantal geregistreerde misdrijven met een asielzoeker als verdachte is vorig jaar met ruim een kwart toegenomen." https://nos.nl/artikel/2331425-meer-...-misdrijf.html Vreemd dat ons zalig belgolandje zulke cijfers niet bekend maakt...
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere voetganger en fietser die in het verkeer verongelukt, zou niet verongelukt zijn moest hij thuis gebleven zijn of met de wagen gereden hebben. Ontken dat maar eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zag ik gisteren de niet onknappe overbuurvrouw in hoog tempo over de straat lopen, met de regelmaat van de klok achter zich kijkende.
Ik dacht wat heeft die? Maar toen begreep ik de situatie: niet ver achter haar liep zo een type asielzoeker/illegaal, al kwijlende. Ik had mij even voor de raam gezet om het tafereel gade te slaan. Verder zie je in de kuststreek (om het probleem asielzoekers/illegalen even door te trekken naar ons land) meer -en meer van dat soort van figuren door de straten lopen, waarschijnlijk alles in kaart aan het brengen met de gsm in de hand want die hebben ze allemaal wel. Zou dat komen omdat men te Koksijde er zoveel in de vroegere kazerne gestoken heeft? ![]() Die kazerne had men beter terug operationeel gemaakt of er een scholencampus/ziekenhuis/zorgcentrum/ouderlingentehuis gemaakt. (Jobs/Jobs/Jobs & hulp voor onze eigen mensen ![]() Oei, ik vergat iets: Wat met de landingsbaan? ![]() Grenzen dicht en deportatie van dat zooitje 'hoorn des overvloedszoekers' (Cornucopia)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 april 2020 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hadden moeten weten dat mensen, die geweld ontvluchten, zelf geweldenaar worden. Straf, heel straf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Alle geweld dat door een deftige geestelijke gezondheidszorg had vermeden kunnen worden is voor een deel de verantwoordelijkheid van onze regeringen, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten: - Deze mensen integreren (lees taallessen laten volgen) - Uitkeringen geven of onderhouden - En nu ook nog eens geestelijke gezondheidszorg verlenen. Zouden we ze niet beter laten opvangen korter bij hun woonplaats. Voordeel: - Ze moeten de taal niet leren. - Ze moeten niet integreren. - We moeten ze niet onderhouden. Een win / win situatie als je het mij vraagt (ze zullen het mij wel niet vragen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Kim De Gelder werd ook niet op tijd gedetecteerd / laat staan geholpen of geïsoleerd, al hadden zijn ouders al meermaals op hulp gesmeekt. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 april 2020 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enfin, het is in ieder geval dus wel totaal onverantwoord dergelijke mensen aan de lopende band te importeren en hier vervolgens los te laten lopen in onze maatschappij tussen de gewone burgers.
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Correctie, alle geweld dat door een deftige immigratiepolitiek had kunnen vermeden worden, is voor het grootste deel de verantwoordelijkheid van onze regeringen.
![]() |
#34 |
|
![]() Mss was de psychologische opvang toen reeds overbezet door de behandeling van gestoorde allochtonen ?
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Kunt ge anders uw stelling niet in een duidelijke zin gieten?
Ik begrijp niet wat ge wilt bewijzen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 april 2020 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |