![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het 'links' dat in het westen aan de macht is gekomen in de jaren 1970 nu probeert is om rechts en dom te associëren zodat het 'intelligente', volgzame, goedgelovige deel niet naar rechts gaat overstappen. Nochtans moet het ondertussen toch voor iedereen duidelijk zijn dat 'links' veel te ver is doorgeslagen. In fundamentalistische moslimlanden zijn de 'intelligente' mensen rechtse moslimfundamentalisten die de koran van achter naar voor en terug kunnen reciteren. De 'dommen' zijn er links.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och kom zeg Tavek, nu geef je er wel blutsen in hoor. Zowel Almaci als haar groene bakfietstrappers zijn zo links als een draaideur. En voor of tegen kernenergie zijn heeft met links weinig uitstaans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, nog een kenmerk van het hatelijk linkse saucissenvolkje: wie hun mening niet deelt beletten in het openbaar te spreken. En als het even kan ook beletten hun mening te publiceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een linkse, dus ik kan het weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Super Moderator
|
![]() Beste gebruikers,
Deze thread strookt eigenlijk niet met wat we op politics.be beogen. Strikt genomen, is er geen sprake van een persoonlijke aanval, maar denken jullie echt dat hier iets zinnigs of desnoods iets grappigs of gezellig kan uit voortkomen? Ik zal de draad nauwlettend volgen. Als hij ontspoord gaat er definitief een slot op. Deelnemers die bijdragen tot ontsporing en vooral mensen die amnestie kregen, zullen pro-actief worden gemonitord, opdat ik snel voldoende redenen vind om ze (weer) buiten te werken. Pontifex MM |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nu wordt een rasechte linkse (ik dus) eens in de bloemen gezet en het is weer niet goed.
Soit, alle gekheid op een stokje, zo'n draden zeggen toch wat over forumleden. Relevante info toch? Mij stoort het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de emoticons zijn terug
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol. Er krijgt er blijkbaar ene de smaak te pakken? Doet me denken aan 'De Tollenaar' van Urbanus destijds. -> Allemaal naar de 11 uren-mis voor den TV zondag, voor ulle straf. Nah! Anders een half pakske slaag.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn dan de eigenschappen van een kaviaarlinkse? Slecht gebit en een Mercedes i.p.v. een bakfiets?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijven best niet met een vulpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Ze beschermen criminele allochtonen - Ze haten kernenergie - Ze bouwen Chernobyl - Ze zijn tegen dictaturen - Ze zijn de basisideologie van China en Noord-Korea Of ben ik nu tsjeven aan het beschrijven?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die waren inderdaad even verdwenen die leukerds. (de emoticons/smileys bedoel ik)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 april 2020 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() - Steven Van Gucht appreciëren maar Marc Van Ranst diep verheerlijken
- Een hekel aan grote bedrijven - Een hekel aan bedrijven - Een hekel aan zelfstandigen - Het motto "We pleiten voor eerlijkheid: Iedereen moet hetzelfde verdienen, of je nu hard werkt of slaapt"
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Meyrem Almaci een scheet laat dan stinkt dat meer dan als Dries Van Langenhove een scheet laat. Wetenschappelijk onderzocht en onomstotelijk bewezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Ik heb linkse vrouwen altijd een tikje meer behaard gevonden. Zowel wat okselhaar betreft als rond de bikinilijn. Er zit ook een filosofie achter nl. de maatschappij moet haar normen niet opleggen over hoe een vrouw er hoort uit te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die dat test is best kinky denk ik dan.