![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Kopie vanuit andere post kan blijkbaar niet.
Dan maar opnieuw. https://sites.uci.edu/ucimask/mask-t...-2/#filterdata https://medicalxpress.com/news/2020-...ly-filter.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Togo heeft 145 besmettingen zonder mondmaskerplicht. Gelijkaardige lage cijfers in Australië en Nieuw-Zeeland zonder mondmaskerplicht.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om ziek te worden moet je wel eerst besmet worden door iemand die besmet is he ![]() Zou het misschien kunnen dat in uw Aldi niemand van het personeel is besmet ? Denk eens na ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet appelen met appelen vergelijken....In Australië is de bevolkingsdichtheid bijna 20 X minder dan in onze contreien. De gegevens over Togo zijn wat ze zijn. Ik hecht daar weinig of geen geloof aan gewoon opdat er gewoon geen enkele medische infrastructuur noch informatie aanwezig is en de epidemie in Afrika veel later is begonnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel tropische landen lopen mensen daar dagdagelijks mee rond zelfs in gezonde periodes ......politie agenten op drukke kruispunten dragen het bijvoorbeeld altijd in sommige landen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2020 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ik in een non alt-right regio leef.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar die in Kuurne, 1 zit in het ziekenhuis uit voorzorg en de rest ziekt thuis uit waarvan de meeste het niet eens gevoeld hebben dat ze besmet zijn. Het lijkt zo op de griep dat het moeilijk is iedereen te overtuigen een mondmasker te dragen. Anderzijds zie ik dan regelmatig mensen een mondmasker dragen in de auto zonder passagiers, dat is helemaal belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Algemeen zie ik misschien 10% die een mondmasker draagt tijdens het winkelen, is dat meer bij jou dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het klopt dat misschien maar 10 % van de besmette mensen er echt ziek van wordt. Mijn tante van 90 zit in een tehuis en werd een kleine maand geleden positief getest. Ze heeft zich nog nooit zo lekker gevoeld zei ze me ![]() Het is een heel bizar virus als je het mij vraagt...zo bizar dat ik me afvraag of Trump niet gelijk heeft als hij het heeft over een gekweekt virus. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2020 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is natuurlijk ook zo. Twee maanden in de epidemie is er eindelijk een supermarkt met een aantal cases en gelijk springen de mondmaskerfanaten erop. Voor hetzelfde geld hadden die een collega die te dicht kwam bij iedereen, of dronken die koffie uit dezelfde thermos of whatever.
Maar nee, het moet en zal aan de mondmaskers liggen.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel alternatieven zijn er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je raadt het al, hij kreeg na z'n operatie corona maar heeft daar bijna niets van gevoeld. Je zou denken een vogel voor de kat maar dat draait dus anders uit, het is heel random wie er zwaar ziek wordt en wie niet al zijn het hoofdzakelijk oude mensen. Of dat nu duidt in de richting van een gekweekt virus weet ik niet, zo'n virus maak je niet zomaar, die vindt je en bestudeer je dan eventueel in een lab, dat wel. China heeft zoveel contact met wild dat een lab helemaal niet nodig is voor een nieuw virus, die krijg je daar sowieso. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 mei 2020 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ook een heel stuk kwijt.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Dit is natuurlijk mijn punt, deze mensen werken daar al zes weken zonder mondmasker, en ook weinig mondmaskers te zien bij de klanten, en zijn niet besmet geworden en dit is dan nog in Limburg de zwaarst getroffen provincie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |