![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Ik ben zelf covid19 patient geweest, of ken iemand die het had | |||
Ikzelf dus, ja ja. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Uit mijn gezin of dichte familie |
![]() ![]() ![]() |
4 | 25,00% |
Uit mijn verdere of heel verre familie |
![]() ![]() ![]() |
2 | 12,50% |
Uit mijn vriendenkring |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
Uit mijn werkkring |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
Uit mijn buurt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Deze poll hangt mijn kloten uit. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn tante. Een kleine maand geleden getest (WZC) en ze was positief. Verleden week haar eerste keer gaan bezoeken ( op afstand) . Ze had zich nog nooit zo goed gevoeld zei ze dan de laatste maand (dit is geen grap)
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 mei 2020 om 19:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik miste bij de enquête de keuzeregel: "Ik ken niemand die de pecht gehad heeft aangevallen gewsorden te zijn door Covid-19"
De korte versie: "Ik ken zo niemand"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() feitelijk ken ik er dozijnen, vooral door mijn wzc ervaringen (bewoners+personeel)
in mijn private kring ken ik er een tiental, waarvan eentje op IC is geraakt |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie corona heeft gehad zal het niet noodzakelijk aan iemands neus hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik ken 2 mensen die er werkelijk ziek van geweest zijn. Genre griepachtig.
Voor de rest zijn er wel een deel die al antistoffen bleken te hebben zonder het ooit geweten te hebben, en is er ook iemand die getest werd omdat hij naar het ziekenhuis moest voor een liesbreuk en positief bleek te zijn. Ook zonder er iets van te weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige gevallen die ik niet direct ken, zijn doden. Wel van gehoord, maar niet in mijn kennissenkring. De persoon die ik ken via via, die het zwaarste eraan toe was, en op een haar na dood was, was een sportieve 48-er, de directeur van de school van een vriendin van mij die daar lerares is. Ik ken een 30-something die 3 of 4 weken "zwaar griep" heeft gehad. En voor de rest een 20-tal mensen (collega's) die "griep" of "deftige verkoudheid" gehad hebben, en zeker een 30-tal studenten die "snotneus" gehad hebben, waaronder mijn oudste zoon en zijn vriendin en mijn schoonbroer. Die is zieker geweest van zijn vaccin nadien, dan van corona.
Laatst gewijzigd door patrickve : 8 april 2021 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat stemt ge als er een lokale golf was, iedereen rond u een droge hoest en ge daar zelf van begon te hoesten?
Wij testen niet met kankerverwekkende pcr testen, dus weten niet of we positief waren voor covid.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() is dat mini-schoorsteenvegertje kankerverwekkend ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze steriliseren die swap voor verpakking met ethyleenoxide.
Etheenoxide op zich wordt gebruikt bij sterilisatie van onder meer medische apparatuur. Etheenoxide is kankerverwekkend bij de mens en kan erfelijke genetische afwijkingen veroorzaken in de menselijke voortplantingscellen [2]. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Etheenoxide
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 8 april 2021 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn schoonfamilie zijn ze met een twintigtal een doopfeestje gaan vieren.
Allemaal waren ze achteraf positief. Een aantal zwaar ziek thuis en één 3 weken naar het hospitaal aan de beademing. Nu weer enkele weken verder nog steeds in revalidatie. Geen doden gelukkig maar.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er best wel een paar die corona hadden , sommige voelen het nu nog !!
Ook 2 overleden personen , veroorzaakt door corona , 1 ervan was een neef van me !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit voornamelijk in zelfstandigen kringen en niemand is daar ziek of kent iemand die ziek is.
Mocht ik in ambetanaren of schoolse kringen zitten zou ik er ongetwijfeld veel over horen. Heeft covid iets te maken met gewaarborgde inkomens? 100% ja dus.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |