![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat gaat dit met de concurrentiepositie van Europa doen? Overleeft de EURO dat?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders zijn begin de 50 en mijn grootouders leven (gelukkig) nog. Kans bestaat dat ze 60 zijn wanneer ze hun erfenis gaan krijgen. Rekening houdende met de gemiddelde levensduur (die nog steeds stijgt) zal ik ook al rond de 60 zijn wanneer mijn ouders sterven. Ik ga er van uit dat ik op dat moment geen erfenis meer nodig heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn ouders en schoonouders hebben hun erfenis gehad toen ze zelf voorbij de 60 waren. Aangezien ik hoop dat mijn ouders goed oud worden (ik ben familieman) zal dat voor mij ook op die leeftijd zijn. Men moet er voor zorgen dat jonge mensen hun eigen geld kunnen verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze braaf zijn natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar af want het zou kunnen zijn dat je een paar jaartjes op het minimum van de dop komt.
Je zal dan wel anders piepen over jullie erfenis.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als PatrickVE hier zijn nogal sterk 'gekruide' recepten tegen overbevolking op het forum post is dat grappig. Als een prof van Oxford zulke van de pot gerukte onzin publiceert, is dat triestig. Beschamend eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() België loopt godverdomme jaarlijks +-30 miljard euro aan belastinginkomsten mis! En wat doet la Belgique? De man met de pet nog verder uitwringen en de belastingontduikers beschermen. Dat spelleke gaat niet blijven duren, daar komen vodden van.
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat gaat die burger doen, VB stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() VB? De schijnheiligen, geef mijn portie maar aan Fikkie. Een opstand á la jaren '60, dat heeft België nodig.
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 14 mei 2020 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat duidelijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een toch wat onnozele reactie en héél kort door de bocht, vindt u zelf niet ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 mei 2020 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook terug te vinden op https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05...heidseconomen/ :
< ... pensioenexpert Marjan Maes van de KU Leuven ... vindt dat niet het juiste instrument. Beter zou zijn, zo zegt ze onder meer, dat kinderen weer naar school kunnen, zodat ouders zich weer kunnen concentreren op hun werk. Maar ook zij wil geld halen bij de ouderen, bij sommigen onder hen toch. Zij stelt voor om de belastingvoordelen voor de hogere pensioenen af te toppen én de pensioenleeftijd te verhogen, zodat de toekomstige lasten beter verdeeld zijn. "Want, hoe langer deze hervorming wordt uitgesteld, hoe groter de kans op een écht generatieconflict" ... > Onze school is nu zo ongeveer voorbereid op de heropening op maandag 18 mei 2020. Via een video-conferentie werden de betrokken leerkrachten, onder wie ook "djimi", op de hoogte gebracht van de maatregelen, de planning, de voorzieningen, ... Van de leerlingen die de toelating kregen naar school te komen, is nu al geweten dat (minstens) de helft niet opdaagt. Naar wat ik van collega's heb vernomen, kunnen we in onze school zelfs nog van geluk spreken. Het zaad voor iets méér dan 'een écht generatieconflict' is dus gezaaid, en het ziet er naar uit dat het op vruchtbare grond terecht zal komen. Waar 'experts' en 'volmachten' al niet goed voor zijn, zeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Die gepensioneerde klagers, zijn er meestal die het niet nodig vonden om bijv. een eigen woning te kopen (of bouwen, naargelang) als ze jong waren, en er elke maand alles tot de laatste cent er doordraaiden. En idd, als ge dan terugvalt op een pensioen (+/- 70% van het loon), en ge moet daarvan een huishuur betalen, zal het spannen.
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moet je wel zot zijn om in BE te wonen en te werken. Laatst gewijzigd door Erra555 : 14 mei 2020 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |