![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 2 auto's die ik heb gaan nog steeds exact hetzelfde gebruikt worden al alle jaren voordien.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar fietsen wij dan enkele uren door de bossen en kom dan 's avonds met de auto terug naar huis. Mijn vriendin kan immers geen 200km per dag meer fietsen, maar ergens 3x20 km gaan fietsen is nog perfect mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een rotslechte titel. Blijkbaar te lui om de inhoud te lezen van het artikel dat wordt gepost.
Zoals The Donald het zou zeggen: you are fake news. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 juni 2020 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Bij vier op vijf fiets?*ongevallen is geen auto betrokken
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200610_04987766 Laatst gewijzigd door dpg : 11 juni 2020 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Autos zijn zelden een probleem want ik rij op afscheiden fietspaden. Maar de overheid onderhoudt ze gewoon veel te slecht. Ik moet regelmatig stoppen om bvb glas van de weg te verwijderen, voor mezelf als ik er de dag erna weer langsrij, en voor mijn medefietser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn dat snelle racers. Niet zelden rijden fietsers 50 en meer en al zeker als het naar beneden gaat. Dat is dan uiteraard een pak gevaarlijker dan een auto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sedert ik mijn elektrische fiets heb, is er toch wat verschuiving van auto naar fiets. (woonwerkverkeer zou nog meer verschuiving brengen, maar niemand zal mij nog aan het werken krijgen ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() https://telraam.net/nl/blog/langzame-groei
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nergens in het artikel wordt gesproken over roekeloos fietsgedrag als hoofdoorzaak van de ongevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat niet in het artikel, het staat niet in de copy & paste posting, of ge begrijpt de betekenis van het woord "mogelijk" dus niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan, maar dat is een pure veronderstelling, iets wat ik van bij het begin al aanstipte.
|
![]() |
![]() |