![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, nu je 't zegt schiet er mij te binnen (voor zover mijn geheugen mij niet bedriegt), dat er op het ogenblik van de ramp gesignaleerd was, dat een overdrukventiel klemde, maar er werd verder niets aan gedaan... Dat een tank scheurt zo, kan niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() De regering van Indië heeft geprobeerd de managers van Union Carbide aan te klagen.
U.C weigerde mee te werken. De aanklacht tegen Warren Anderson en anderen kwam toch voor in 1991, voor een Indiaans hof. Toen Warren niet voor het gerecht verscheen, vroeg Indië om zijn uitlevereing. Uiteindelijk besloot het Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken in september 2OO4 de uitlevering te weigeren, zonder enige toelichting. Balans: 2oooo doden 1OOOOO hebben levenslange zware gezondheidsschade 600000 zullen waarschijnlijk een kleine tegemoetkoming krijgen van een paar honderd dollar... De discrepantie tussen de schade en de tegemoetkoming is enorm. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 december 2006 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |