Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2004, 23:08   #21
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Geef jullie ogen goed de kost want hieronder heb je enkele specimen van het Arische vrouwvolk. Zelfs qua ideologie zal het met sommigen onder jullie klikken.

Die zijn schokkend. Even schokkend als die met een hoes om met gezichtshaargroei. Gelukkig zijn het maar uitzonderlijke excepties op de regel wat betreft enkele mensen. Desondanks vind ik blanke vrouwen het mooist omwille van het feit ze het dichtste bij mijn cultuur staan en qua norm en waard het meeste aan mij beantwoorden. Deze begrijpen me het meeste.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 december 2004 om 23:09.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 23:08   #22
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

In de Miss World-verkiezing zijn de Ariërs de laatste jaren precies ook niet goed vertegenwoordigd. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Miss_World )

YearMiss WorldCountryEvent location
1951Kiki Haakonson Sweden Lyceum Ballroom London, U.K.
1952May Louise Flodin Sweden
1953Denise Perrier France
1954Antigone Costanda Egypt
1955Carmen Duijm Zubillaga Venezuela
1956Petra Schürmann West Germany
1957Marita Lindahl Finland
1958Penelope Anne Coelen South Africa
1959Corine Rottschafer Netherlands
1960Norma Gladys Cappagli Argentina
1961Rosemarie Frankland United Kingdom
1962Catharina Lodders Netherlands
1963Carole Joan Crawford Jamaica
1964Ann Sydney United Kingdom
1965Lesley Langley United Kingdom
1966Reita Faria India
1967Madeleine Hartog Bell Peru
1968Penelope Plummer Australia
1969Eva Rueber-Staier Austria
1970Jennifer Hosten Grenada
1971Lucia Tavares Petterle Brazil
1972Belinda Green Australia
1973Marjorie Wallace United States
1974Anneline Kriel 1South Africa
1975Wilnelia Merced Puerto Rico
1976Cindy Breakspeare Jamaica
1977Mary Stavin Sweden
1978Silvana Suarez Argentina
1979Gina SwainsonBermuda
1980Kimberley Santos 2Guam
1981Pilin Leon Venezuela
1982Mariasela Alvarez Dominican Republic
1983Sarah-Jane Hutt United Kingdom
1984Astrid Herrera Venezuela
1985Hofi Karlsdottir Iceland
1986Giselle LaRonde Trinidad and Tobago
1987Ulla Weigerstorfer Austria
1988Linda Petursdottir Iceland
1989Aneta Kreglicka Poland
1990Gina Marie Tolleson United States
1991Ninibeth Jiminez Venezuela
1992Julia Kourotchkina Russia Sun City, South Africa
1993Lisa Hanna Jamaica Sun City, South Africa
1994Aishwarya Rai India Sun City, South Africa
1995Jacqueline Aguilera Marcano VenezuelaSun City, South Africa
1996Irene Skliva Greece
1997Diana Hayden India
1998Linor Abargil Israel
1999Yukta Mookhey India
2000Priyanka Chopra India
2001Agbani Darego NigeriaSun City, South Africa
2002Azra AkinTurkey Alexandra Palace, London
2003Rosanna Davison Ireland Sanya, People's Republic of China
2004Maria Julia Mantilla Garcia Peru

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 4 december 2004 om 23:16.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 23:11   #23
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
In de Miss World-verkiezing zijn de Ariërs de laatste jaren precies ook niet goed vertegenwoordigd. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Miss_World )

YearMiss WorldCountryEvent location1951Kiki HaakonsonSwedenLyceum Ballroom London, U.K.1952May Louise FlodinSweden1953Denise PerrierFrance1954Antigone CostandaEgypt1955Carmen Duijm ZubillagaVenezuela1956Petra SchürmannWest Germany1957Marita LindahlFinland1958Penelope Anne CoelenSouth Africa1959Corine RottschaferNetherlands1960Norma Gladys CappagliArgentina1961Rosemarie FranklandUnited Kingdom1962Catharina LoddersNetherlands1963Carole Joan CrawfordJamaica1964Ann SydneyUnited Kingdom1965Lesley LangleyUnited Kingdom1966Reita FariaIndia1967Madeleine Hartog BellPeru1968Penelope PlummerAustralia1969Eva Rueber-StaierAustria1970Jennifer HostenGrenada1971Lucia Tavares PetterleBrazil1972Belinda GreenAustralia1973Marjorie WallaceUnited States1974Anneline Kriel 1South Africa1975Wilnelia MercedPuerto Rico1976Cindy BreakspeareJamaica1977Mary StavinSweden1978Silvana SuarezArgentina1979Gina SwainsonBermuda1980Kimberley Santos 2Guam1981Pilin LeonVenezuela1982Mariasela AlvarezDominican Republic1983Sarah-Jane HuttUnited Kingdom1984Astrid HerreraVenezuela1985Hofi KarlsdottirIceland1986Giselle LaRondeTrinidad and Tobago1987Ulla WeigerstorferAustria1988Linda PetursdottirIceland1989Aneta KreglickaPoland1990Gina Marie TollesonUnited States1991Ninibeth JiminezVenezuela1992Julia KourotchkinaRussiaSun City, South Africa1993Lisa HannaJamaicaSun City, South Africa1994Aishwarya RaiIndiaSun City, South Africa1995Jacqueline Aguilera MarcanoVenezuelaSun City, South Africa1996Irene SklivaGreece1997Diana HaydenIndia1998Linor AbargilIsrael1999Yukta MookheyIndia2000Priyanka ChopraIndia2001Agbani DaregoNigeriaSun City, South Africa2002Azra AkinTurkeyAlexandra Palace, London2003Rosanna DavisonIrelandSanya, People's Republic of China2004Maria Julia Mantilla GarciaPeru
Wat wil je? Het enigste ras dat momenteel te kampen heeft met een collectief schaamtegevoel is wel het West-Europese. Dit allemaal door de multiculturele maatschappij die ons allen opgedrongen is. Een kettingreactie van corrupte politici, laagbegaafde soortgenoten en provocerende bastaarden/niet-Europeanen die een beschermde status hebben hier.

Maar blanke vrouwen zijn toch voldoende vertegenwoordigd de laatste jaren? 2004 Maria Julia Mantilla Garc�*a (Perú);2003 Rosanna Davison (Ierland); 1997 Irene Skliva (Griekenland), 1995 Jacqueline Aguilera Marcano (Venezuela).

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 december 2004 om 23:23.
Oud 4 december 2004, 23:21   #24
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liesl
vooral spaanse en italiaanse meisjes zijn mooi, vind ik.
maar die liggen idd niet zo goed in de modellenwereld
ha! mannen onder elkaar over de vrouwen memmen, tante liesl?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 23:22   #25
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Wat wil je?
Ik vind dat siamese stel van jou wel mooi. Wat een combinatie!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 23:24   #26
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Ik vind dat siamese stel van jou wel mooi. Wat een combinatie!
Hoe bedoelt U? Dus U beweert dat U een voorkeur voor niet-Europese mannen hebt? Dat wil ik wel eens zien. Of schaamt U uzelf om blank te zien? Best onnodig. Zelfs voor een Politiek Correct iemand.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 december 2004 om 23:25.
Oud 4 december 2004, 23:25   #27
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat wil je? Het enigste ras dat momenteel te kampen heeft met een collectief schaamtegevoel is wel het West-Europese. Dit allemaal door de multiculturele maatschappij die ons allen opgedrongen is. Een kettingreactie van corrupte politici, laagbegaafde soortgenoten en provocerende bastaarden/niet-Europeanen die een beschermde status hebben hier.
De multiculturele of multiraciale(multi in ieder geval) is de onontkoombare toekomst. Het kan nog een paar honderd jaar duren maar uiteindelijk zal dat het resultaat zijn. Tenzij we door een of ander cataclysme getroffen worden, de wereldbevolking met 99% verminderd word en terug naar het stenen tijdperk gecatapulteerd worden.
Oud 4 december 2004, 23:25   #28
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
opmerkelijk interview met internationaal gerenomeerde modellenkoning Pierre Eggermont.

fragment:

"versta me goed, ik ben absoluut geen racist" begint Pierre Eggermont zijn opmerkelijk verhaal. "Mijn persoonlijk oordeel telt niet. Ik wil gewoon vrouwen verkopen, dat is mijn job. Maar ik heb tijdens mijn vele reizen ervaren dat er all over the world een grootste gemene deler is van wie en wat de masse mooi vindt. Internationaal liggen modellen van het perfecte Kaukasische type het best in de markt. Die vrouwen vormen het gemiddelde van de Westeuropese variant van het blanke ras. Je vindt ze in vlaanderen, frans vlaanderen en de nederlandse provincies onder de moerdijk."

(de Limburgse Ingrid Vandebosch)

je ziet het ook, telkens als een neger/niet-blanke man veel geld verdient of beroemd wordt gaat hij resoluut voor een blanke vrouw.

VB: Ronaldo, Mpenza, Tiger Woods etc...

wat een zielig ventje ben jij
weet je trouwens met wie patrick stevens en david bowie getrouwd zijn ...?
Oud 4 december 2004, 23:27   #29
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef jullie ogen goed de kost want hieronder heb je enkele specimen van het Arische vrouwvolk. Zelfs qua ideologie zal het met sommigen onder jullie klikken.

Schitterend. Je hebt mijn zaterdagavond gemaakt.
Oud 4 december 2004, 23:28   #30
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De multiculturele of multiraciale(multi in ieder geval) is de onontkoombare toekomst. Het kan nog een paar honderd jaar duren maar uiteindelijk zal dat het resultaat zijn. Tenzij we door een of ander cataclysme getroffen worden, de wereldbevolking met 99% verminderd word en terug naar het stenen tijdperk gecatapulteerd worden.
Als u het mij vraagt zal het niet zo'n vaart lopen. Als je het straatbeeld in de stad bekijkt zie je dat ras het liefst bij ras blijft. Dat komt omdat iedereen vanaf zijn geboorte opgevoed is met een gamma van normen en waarden. Mensen voelen zich veiliger bij mensen van hun eigen cultuur en ras. Ik geloof zelfs dat u niet zou ontkennen een voorkeur te hebben voor Turkse (of Turkische) species. Dat zou enkel natuurlijk zijn.
Oud 4 december 2004, 23:29   #31
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10

wat een zielig ventje ben jij
hoe bedoel je?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 23:33   #32
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
ziet ons turkske weer eens uit z'n krammen schieten na het horen van een positieve noot over het blanke ras.

hij kan er precies niet goed tegen.

enfin, laat het ons weten wanneer er meer niet-blanke topmodellen zijn dan blanke.
Oud 4 december 2004, 23:34   #33
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Nu vraag ik me wel af waarvan deze foto komt, Ke Nan? Het was een verschrikking langs mijn volkslievende zijde. Bijna een recht-radicaal minder om mee af te rekenen voor jullie. Vooral zo'n foto's sturen als je dát doel wil bereiken.

Hint: stuur ook foto's van wezens uit je eigen bevolking zoals de volgende

Hoe groot de verleiding mag zijn blijf ik mijn voorkeur toch voor andere vrouwen hebben. Het grappige is dat het in het straatbeeld niet anders is (op uitzonderingen die extra opvallen na). Ik kijk ook naar de relaties die ik erbij haal. Het uiterlijk is één stap, de rest tekent het eerste extra af en vervormt het naar een beeld dat vrij relatief is.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 december 2004 om 23:42.
Oud 4 december 2004, 23:37   #34
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe bedoel je?
komaan man, wat een stelling is me dat

"je ziet het ook, telkens als een neger/niet-blanke man veel geld verdient of beroemd wordt gaat hij resoluut voor een blanke vrouw.

VB: Ronaldo, Mpenza, Tiger Woods etc..."

vind je dat nu zelf niet zielig?
Oud 4 december 2004, 23:38   #35
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu vraag ik me wel af waarvan deze foto komt, Ke Nan? Het was een verschrikking langs mijn volkslievende zijde. Bijna een recht-radicaal minder om mee af te rekenen voor jullie. Vooral zo'n foto's sturen als je dát doel wil bereiken.
Heeft het hele internet rond gegaan, die foto.
Oud 4 december 2004, 23:40   #36
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:

kan hier ook 20 foto's posten van lelijke turkse vrouwen.
goedkoop hoor.

al goed men hier steeds kan rekenen op 1 of andere briesende xenofiel elke allochtone scheet bejubelt als was het klassieke muziek.
Oud 4 december 2004, 23:42   #37
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als u het mij vraagt zal het niet zo'n vaart lopen. Als je het straatbeeld in de stad bekijkt zie je dat ras het liefst bij ras blijft. Dat komt omdat iedereen vanaf zijn geboorte opgevoed is met een gamma van normen en waarden. Mensen voelen zich veiliger bij mensen van hun eigen cultuur en ras. Ik geloof zelfs dat u niet zou ontkennen een voorkeur te hebben voor Turkse (of Turkische) species. Dat zou enkel natuurlijk zijn.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik durf te beweren dat ik streekgebonden cultuur, normen en waarden achter mij gelaten heb. Ik heb het meer voor het universele. Mijn voorkeur gaat uit naar het kaukasische type. Mijn moeder is blond en blauwe ogen. Maar uiteindelijk laat ik mij daar niet door leiden. De eerste fase in een relatie is namelijk verliefdheid en dat is iets wat je niet in de hand hebt. No matter what colour.
Oud 4 december 2004, 23:44   #38
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
kan hier ook 20 foto's posten van lelijke turkse vrouwen.
goedkoop hoor.

al goed men hier steeds kan rekenen op 1 of andere briesende xenofiel elke allochtone scheet bejubelt als was het klassieke muziek.
Laten we vrede sluiten telkens we het forumleven ingaan. Stuur liever foto's op zoals ik daarboven deed. Een idee, stuur mooie foto's van iemand buiten je ras. Dat komt bij mij erdoor me wrange gevoelens. Ik heb het tevens ook niet erg op uiterlijke schoonheid maar manier van redeneren die haat wortels kent bij de cultuur. Maar zo denkt u gelukkig niet anders over.

Wat betreft uiterlijk kunnen vrouwen van elke cultuur even mooi uitdraaien, innerlijk vast ook. Maar vrouwen die een bepaalde man begrijpen bevinden zich meestal binnen diezelfde cultuur. Dat vice versa.

Eén ding valt me op. We zitten hier over mooie vrouwen te praten. Maar eigenlijk moeten we het over mensen hebben. Wat een bende seksisten zijn we nu niet?

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 december 2004 om 23:48.
Oud 4 december 2004, 23:47   #39
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Hint: stuur ook foto's van wezens uit je eigen bevolking zoals de volgende

Hoe groot de verleiding mag zijn blijf ik mijn voorkeur toch voor andere vrouwen hebben. Het grappige is dat het in het straatbeeld niet anders is (op uitzonderingen die extra opvallen na). Ik kijk ook naar de relaties die ik erbij haal. Het uiterlijk is één stap, de rest tekent het eerste extra af en vervormt het naar een beeld dat vrij relatief is.
Die foto was als een joke bedoeld
Ik heb hem van deze thread. http://forum.politics.be/showthread.php?t=25080

Ge moet gewoon eens naar de turkse televisie kijken. Amai wat een babes daar te zien zijn.
Oud 4 december 2004, 23:50   #40
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we vrede sluiten telkens we het forumleven ingaan. Stuur liever foto's op zoals ik daarboven deed. Een idee, stuur mooie foto's van iemand buiten je ras.
vooreerst, ik heb niets met het NSV te maken, maar ik vind lachen met iemands uiterlijk erg laag.
anderen vinden dat het summum van fijne humor blijkbaar.

ik heb niets of niemand beledigd in mijn openingspost.

het zou van enig niveau getuigen dat ook niet in de replieken te doen.
maar neen hoor...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be