![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-cel~a69cd76e/ https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...werpse-statio/ Wellicht ook aanhangers van Degrelle ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 augustus 2020 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er vandaag een foto zou boven komen, van een Antwerpse politieagent die een Hitlergroet brengt, die is vandaag geschorst en gelijk wordt de procedure opgestart om de man/vrouw/? te ontslaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Doodslag.
Die flikken ontslaan, berechten en in de bak steken. Hoelang hebben ze op die gast gezeten met een heel deel ? 16 min ? Tot hij een hartinfarct kreeg. Die hitler groet is bijzaak voor mij. Ze kan zich in de bak aansluiten bij de juiste clan, nugoed, ik weet niet of dat in BE bestaat, in de VS in de films is dat zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vinden het goed dat Hitler zoveel joden heeft vermoord.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 augustus 2020 om 15:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 19 augustus 2020 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 augustus 2020 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gaan meestal niet naar de wandeling.
De noord-Afrikanen die spreken af en die vliegen daarop met een man of vijftien. Drie seconden duurt dat en die stuiven terug uit elkaar, en niemand- noch gevangenen noch cipiers, heeft iets zien gebeuren. Die flik ligt dan in een plas bloed zijn tanden op te rapen. Die dopedealer ex-flik die nu cipier is, die hebben ze zo in de Begijnenstraat in elkaar gestampt. Ze hebben die dan verplaatst naar een andere gevangenis, waar hij niet meer ging wandelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze niet geschorst werd zegt genoeg. Benieuwd of Unia nu klacht gaat indienen. Normaal doen ze dat altijd als er ergens beelden opduiken van een Hitler groet. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 augustus 2020 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Maar ik deel uw mening dat er eens iemand politiek verantwoordelijk moet gehouden worden.
Ik vind het wraakroepend dat mensen die gearresteerd zijn, in een cel zitten, blijkbaar nog "dood" kunnen gaan en dat niemand verantwoordelijk wordt gehouden. Een vliegtuig op willen gaan zonder ticket, zelfs ambras maken, is toch geen doodstraf waard ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me wel af wat dat gebaar met haar linkerhand te betekenen heeft.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haalde ik met mijn schrijven nu 'oude koeien' uit de gracht want in een krant stond dat dit uit 2018 dateerde die situatie???
Ik haalde het aan omdat ik het op het nieuws zag op TV en er verder niet bij stilgestaan heb van welke datum dat het was dat voorval. Mijn verontschuldigingen. ![]() p.s. De situatie zelf was verre van normaal wat die agenten deden, gedaan hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |