![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus was is gewoon van: trek de stekker eens uit en start opnieuw op. Maar recentelijk is het beter. Ze kunnen nu vanop afstand bijna alles uittesten en zien meteen wat er scheelt.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner ik mij nog dat telenet modem met de stand-by knop had en op een bepaald ogenblik was die uitgeschakeld. Zelf kon de gebruiker dat niet doen dus wie was het dan ondanks dat men hoog bij laag geweerde dat niet te kunnen. Toendertijd is er veel gewag over gemaakt op het ter ziele gegane TIK forum ... Ze kunnen nogal véél aanpassen als zij willen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 augustus 2020 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) als je uw wachtwoord kwijt bent van uw account en/of email 2) om uw (oude) emailadres terug aan te activeren 3) een hacker heeft (normaalgezien) uw telefoonnummer niet Ook onlineshops vragen uw telefoonnummer !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste van mijn wachtwoorden ken ik vanbuiten behalve die van 63 karakters. Onlineshops dat is voor de echte fan, ik heb mij daar nog nooit met bezig gehouden met online shops wegens: géén boodschap aan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst had ik internet via de telefoon (1996) , 2001 telenet ,
2005 Skynet , maar da' macheerde niet , en telkens opnieuw inloggen !! Ik dacht da'k na 3 maanden skynet had opgezegd !! Terug telenet tot 2008 en toen Dommel !! In totaal zat ik 11 jaar bij Dommel , totdat ze failliet gingen , ik was nochtans heel tevrede met hun service !! Daarna Proximus , geweldige snelheid , heeeeeeeel vaak 0,1Mbps download !! Na 6 maanden overgeschakeld , ik kon zelfs eerder !! Ik zit nu bij Ik heb de TV optie NIET genomen , wegens geen interesse !! Vóór Dommel heb ik ook even bij telenet gezeten , echter .... Telenet heeft 2x een fout gemaakt , ik mocht 2x 7€ service ophoesten , ik heb die 2x 7€ service uiteraard niet betaald !! Ik heb toen mijn abo aldaar opgezegd ; ze deden alles om mij klant te houden , maar ik had ondertussen al dommel binnengehaald !! Weet je , zelfs over tv begonnen ze , toen ik zei dat ik schotelde: "Maar meneer , met een schotel kan het beeld uitvallen , en hebt u niet alle zenders !!" Ze hebben bij telenet zelf schotels staan !! ![]() Heb nog 6 maanden telenet internet gehouden , en toen finito met telenet !!!! ivm TV kijken: Van sinds dat ik hier woon , heb ik altijd FTA gewokt !! ![]() GSM sinds 1999 Mobistar - Orange !! En ja , nu ook VTM Go & VRTNU = GRATIS , maar ik gebruik dat eigenlijk niet !! Een oude serie via VRTNU , dat is wel eens leuk !! Binnenkort eens zien wat bij ze bij SBS (Play 4 5 6 7) gaan uitspoken met hun streams !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 augustus 2020 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet ging vlot , maar die 2x 7€ , dat was een fout van hun !!
Zij maakte een fout , en daar moet ik niet voor opdraaien !! Ach , waar ik nu bij zit = ok ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt u dat uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Netjes teruggekregen door het Belang van Limburg (voor u opgelost). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja maar meneer , ook al maken wij (telenet) een fout , ook dan zijn de serviceonkosten voor de klant !! Ikke heel beleefd: Jullie maken een fout en de klant betaald ?? Klaar , ik ga naar een andere provider !! Ik heb die 2 rekeningen -2x7€ service betaald !! Ik heb achteraf niks meer gehoord !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet gaat met Base goedkopere TV en vast internet leveren. Internet 27 euro voor 300GB. Ik ben wel geïnteresseerd. Telenet kennende zullen de prijzen na een paar jaar wel serieus worden opgetrokken. En naar verluidt is het er ook al jaren een serieuze knoeiboel dus ik ga toch even afwachten.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |