![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het staat definitely op mijn nog-to-go list. Maar ik ga zeker niet direct wanneer het terug toegelaten zal zijn. Eerst hen wat laten herstellen opdat het zeker aangenaam zal zijn~
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rosse buurt toch niet.
Maar mijn punt is: toerisme. Of dat nu voor pralines is, of brugse kant of bordelen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik in 1972 naar Pattaya ging was het een paradijs. Het was een een klein stadje met 3 hotels. Een 25 jaar later nog eens terug geweest en het paradijs was een smerige hel geworden. Langs de baan aan het strand werd je alle 5 meter lastig gevallen door hoeren en ladyboys.
Exact één nacht gebleven en sindsdien nooit meer teruggekeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is Pattaya, nu:
https://www.youtube.com/watch?v=NvOSAX97T8Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs de andere kant betalen ze daar allicht ook geen sociale bijdragen en veel belastingen.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging de eerste keer in 1975 naar Tenerife. Toen ik er 4 jaar geleden nog eens was ben ik bijna beginnen wenen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou die individuen die er net heen gaan voor de hoeren en ladyboys geen Mort Subite willen betalen!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 augustus 2020 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is er in geen enkel groeiland zonder olie, de Thaise bevolking is verdubbeld in 50 jaar. Geen enkele economie kan zoiets bijbenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er veel hoertjes zijn in Pattaya weet iedereen maar ik heb weinig weet van mensen die daar worden door lastig gevallen ? Uiteraard ga je niet naar Pattaya voor de vele musea......niemand verplicht je van daar heen te gaan. Iedereen weet waar het voor staat. Als je je stoort aan verslaafde gokkers moet je ook niet naar Las Vegas gaan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 augustus 2020 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Vertel...
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ook. Waarom ? Vooral omdat de virologen & de politiekers, elk op hun domein, NIET spreken met één STEM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren natuurlijk bars maar geen overrompeling van hoeren, die waren er toen wel al in overvloed in Bangkok. Een paar uitstekende restaurants op houten palen op het strand en zee. Een reuze kreeft was toen omgerekend 90BF. Alles was zéér zéér kalm, herinner me in ieder geval geen hordes Amerikanen (misschien net die dagen niet). Die luchthaven ligt trouwens op 40-50km. Zelfs in de Regent (die nu al lang moet afgebroken zijn) waren maar enkele kamers volzet. De schok 25 jaar daarna was dus groot en op de baan langs het strand werd je continu lastig gevallen. Ik heb trouwens niets tegen hoeren en "verbruikers" maar dit was ver over de grenzen van wansmakelijkheid heen Zatte zuipende brullende Westeringen met hoeren alom is nu wel mijn eerste goesting niet. Dit was dus mijn laatste keer Pattaya. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 augustus 2020 om 15:57. |
![]() |
![]() |