![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze gaan dus al lopen. Straks zitten we terug met een minderheidsregering, maar dan één die bestaat uit 7 partijen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Juist. De overstap (terug) naar het Vlaams Belang van een massa vlottende kiezers in 2018 en 2019 maakte een einde aan het inhoudelijke gezwalp van de N-VA. Citaat:
Eerst stond het Belang helemaal alleen met haar standpunt: N-VA wou Migratiepact ook ‘actief promoten’ Citaat:
Waarom de N-VA zich verzet tegen het migratiepact van Marrakesh Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
VLD is 500 dagen bezig geweest om NV-A buiten de federale regering te houden en het CD&V is hierin meegegaan. Je zult zien dat de rechtervleugels van de VLD en CD&V zullen overstappen naar NV-A. Ook een deel van het VB zal weer teruggaan naar NV-A en beide partijen zullen de meerderheid vormen in Vlaanderen. Daarom 2024 wordt een belangrijk jaar voor Vlaanderen. De Vlaams Nationalisten zullen dan glansrijk gaan winnen. Laatst gewijzigd door cato : 30 september 2020 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het democratische 'jasje' dat België misschien in een ver verleden gedragen heeft is ver zoek op huidig ogenblik.
![]() Hoog tijd dus om een ander 'jasje' te kopen iets anders uit te denken dat door de bevolking gesmaakt kan worden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 september 2020 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op naar een Vlaamse - VB en N-VA - meerderheid in het Vlaamse parlement in 24.
Het uur van de waarheid voor N-VA. Ben benieuwd welk gezicht er te zien zal zijn als hun masker eindelijk afvalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hele tijd geleden schreef ik eens dat ik dacht dat de N-VA op stervens na dood was en op huidig ogenblik???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel het sterk, mijn standpunt ter zake, ik heb het toen al eens gezegd tegen schoof, die VB-stemmen, die komen nooit meer terug.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de N-VA er groot voordeel uit gaat halen is ook geen vaststaand feit. De meerderheid zou wel eens VB en PVDA kunnen stemmen als proteststem tegen de huidige politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef De Croo het voordeel van de twijfel. Het is een jonge man met ambitie. Er waren slechtere kandidaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Of denkt gij dat bij de presidentsverkiezingen in Amerika de toekomstige president in elke afzonderlijke staat een meerderheid moet hebben om 'democratisch verkozen' te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het theater - pas op of de CD&V wordt Vlaams/rechts - dat marionetten zoals Bogaert en Doomst, mogen opvoeren voor de verkiezingen, is enkel dat, theater. Waar ik u gelijk in geef, dat is het gegeven dat er een overwinning in het verschiet ligt voor VB en N-VA. Niettemin spoor ik u met enige drang aan om de verwachting te temperen, want N-VA zal helemaal niets samen met het VB doen. Nu niet, niet in 24, nooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat uur zal al duidelijk worden tijdens deze komende oppositie-periode. Hun houding tav het VB zal mijn stemgedrag bepalen in 2024 (gesteld dat deze regering zo ver geraakt)
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles valt af te wachten wat deze regering verwezenlijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik vind dat Calvo beter was geweest, of Bertje Anciaux.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 30 september 2020 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Walen parafraserend, "de dictatuur van de minderheid aan Vlaamse kant."
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |