![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of was ik op zoek naar de rol van Kabouter (de hoofdletter is uit respect voor de Kabouters) in Plopsaland???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2020 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Oostende komen ook Fransen, maar ook andere nationaliteiten. Ik merk zelfs nieuwe horeca-zaken met een Franstalige naam. Daar wordt in Oostende niet over gezaagd. Ze zijn daar toch twee- of drietalig. Zal wel met traditie te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ostende c'est la reine des plages, grâce au roi Leopold II.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vterugsturen ging mij eigenlijk meer om reden van dat op de dag van vandaag Frankrijk helemaal rood kleurt.
Naast dat alles zie ik het ook als de verdere verFransing van 'ons' land. Bovenstaande eist een verhaal: Op school zei de lerares Frans tegen Uni: Ik heb 0 op 10 geven. Uni dankte beleefd voor het cijfer en vroeg om nog een 0. De aangeslagen lerares Frans vroeg waarom? Uni reageerde weer beleefd op zijn beurt: Dan heb ik een fiets en kan ik naar huis rijden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik het met mijn buurvrouw moet doen , 58 jaar , zuipschuit op rust !! ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |