Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2020, 10:54   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Alle Aziatische landen doen het beter dan wij. Dat ligt aan de mentaliteit. Het zijn in de eerste plaats zo geen lompe boeren als wij. Wie al in Japan is geweest of Korea zal wel weten wat ik bedoel.

Als jonge mensen er beseffen dat ze voorzichtig moeten zijn voor hun ouders zullen ze daar ook rekening mee houden want er is nog respect voor ouderen en andere mensen. Hier is respect helemaal verdwenen. We zitten met een generatie opgescheept die hun ouders orders geven. Ze zijn opgevoed als waren het unieke mensen en al waren ze allemaal prinsen en prinsessen.

Hier worden oudere mensen alle dagen half lam geslagen door onze narcistische egoïstische jeugd. Durf hier aan geen jongere vragen om zijn masker op te zetten of ze slaan je halfdood. Zelfs de eerste minister durft er niks meer over te zeggen...Hij schijt in zijn broek en gaat alleen nog streng zijn voor de oude brave mensen. Wat een lafbekken.

Dan komt er nog eens bij dat sommige Aziatische landen een algemeen Alcoholverbod hebben opgelegd. Nergens kon je nog een druppel Alcohol kopen. Dat was zo in Laos Thailand en Cambodja gedurende twee maanden.

In het westen is Alcohol onschendbaar....het is zowat de meest schadelijke en gevaarlijke harddrug die er bestaat maar daar mag je niks over zeggen of je krijgt ruzie.

Ik zag ze weer bezig de zatte boeren in nu weer in Leuven.....Maar volgens de politie zal er waarschijnlijk weer niks aan de hand zijn geweest gezien er blijkbaar geen enkele zatlap een jointje rookte.
Zolang ze dat Alcohol druggebruik hier niet aan banden gaan leggen zal het nooit beteren.
Verkoop in Leuven in de café's alleen nog chocomelk Cola en koffie en ge zijt van alle problemen verlost. De Junks zullen op hun honger blijven zitten.

En vergis U niet...de Fred drinkt er graag ene of meer maar het begint hier letterlijk de spuigaten uit te lopen en genoeg is genoeg.
Als je in een land woont waar je zonder toestemming de grens niet over mag is het niet moeilijk.
Probeer maar eens een drooglegging in België.
We leven in een klein land binnen Europa. Vrij verkeer van goederen. Tot aan de grenzen is het niet ver. Als je in Frankrijk de verkoop van wijn verbiedt dan ligt de economie compleet plat.

In een communistische dictatuur als China dat niet te koop loopt met het aantal doodstraffen (vandaag internationale dag tegen de doodstraf) lopen de mensen in de pas, letterlijk en figuurlijk, is het niet moeilijk om maatregelen op te leggen.
Leef er voor mijn part.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 11:26   #22
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zijn allemaal kwaad dat de café's vroeger gaan sluiten....Wie gaat er nu om 11 uur slapen hoorde ik er sommigen zeggen.

Ik vraag me af wanneer die eigenlijk nog studeren ? Dat studeren lijkt bijzaak te zijn geworden ? Kunnen die zich permitteren ten eerste financieel maar ook lichamelijk om zich alle dagen zat te zuipen ?

Studeren die allemaal voor bierbrouwer of zo ?
Ik heb dat 5 jaar gedaan en ik begrijp dat die jongeren dat ook willen. Het is verdorie een periode in je leven waarbij je een immense vrijheid hebt en waar je nog geen verantwoordelijkheid draagt. Die willen er van profiteren en ze hebben gelijk. Nu wordt hun vrijheid op een ongelooflijke wijze ingeperkt door onze "liberale" regering.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 11:45   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nu wordt hun vrijheid op een ongelooflijke wijze ingeperkt door onze "liberale" regering.
Waarom sleur je daar "liberale regering" bij ? Omdat O-VLD in de regering zit ?
Heb je VDBroucke de laatste tijd gehoord. Die praat nog steeds als een paternalistische schoolmeester tegen een bevolking waarvan hij veronderstelt dat de bevolking te dom en dwaas is om zelfstandig te redeneren. Minister van volksgezondheid. Toen hij deze week bij Danira aan tafel zat kon ik mijn lach niet inhouden.
Neen dus. We hebben dit niet te danken aan een liberale regering. Moesten de rechts-liberalen ook mogen meeregeren dan hadden we een ander plaatje.
Oud 10 oktober 2020, 13:32   #24
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Chinezen leven niet in een democratie waar gezond verstand wenselijk is.
Dictatuur is misschien de drastische oplossing voor DIT probleem. In casu China waar het toevallig - zo te lezen - goed afloopt.
Sommigen zullen zeggen dat ze er zeer snel groepsimmuniteit hebben opgebouwd.
En toch bedank ik er voor.
Ook een democratie moet in staat zijn om doeltreffende maatregelen op te leggen.
Je bedankt voor groepsimmuniteit ?

Dus een vaccin moet je ook niet ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 13:41   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb dat 5 jaar gedaan en ik begrijp dat die jongeren dat ook willen. Het is verdorie een periode in je leven waarbij je een immense vrijheid hebt en waar je nog geen verantwoordelijkheid draagt. Die willen er van profiteren en ze hebben gelijk. Nu wordt hun vrijheid op een ongelooflijke wijze ingeperkt door onze "liberale" regering.
Ja dat klopt maar er zijn nu oude mensen die nog even gezond zijn hun verantwoordelijkheden hebben gehad en nog even willen genieten van de pensioen vrijheden .Die moeten nu ook veel dingen aan hun neus zien voorbijgaan.

Ik ken een oude vrouw van 88 maar nog fit en die hield enorm van kleine reisjes te maken met de autocar.

Dat mens vind nu ook dat ze misschien wel haar laatste levensjaar is aan het verliezen. Die zit thuis nu te kniezen.

Als je 20 bent is een jaar verliezen in uw leven een pak minder erg dan dat je in de 80 bent.

En onder ons gezegd.....velen waaronder ik heb ook een gans jaar van mijn leven verloren want wij hebben nog een jaar legerdienst moeten doen en mijn vader zelfs 2 jaar en mijn grootvader zelfs 4 dacht ik.
Dat is nog maar een paar jaren geleden en ik denk dat bij het leger uw vrijheid wel een pak meer werd ingeperkt als bij die studenten. Wij moesten naar bed om 22 uur en dan nog wel in houding staan en er om 6 uur weer uit.
Een kale kantine was de enige vorm van verzet. Rond de kazerne in Arolsen alleen maar bos.
Maar goed ik denk niet dat jij daar enig besef van hebt

Dus dat die jongeren nu niet de flauwerik uithangen opdat ze maar tot 23 uur mogen gaan zuipen en of af en toe eens een maskertje moeten opzetten.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 oktober 2020 om 13:49.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 14:00   #26
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kylero Bekijk bericht
Amper nog besmettingen in China: wat doen zij beter dan wij?
09/10/2020

AFP / Noel Celis
Terwijl het aantal besmettingen in ons land zorgwekkend hard blijft stijgen, stelt China al meer dan 50 dagen geen lokale besmettingen meer vast en verloopt het leven er opnieuw normaal. “Ze snappen helemaal niet waarom Europa en Amerika het virus niet onder controle krijgen”, klinkt het.

De coronacijfers in ons land zijn ronduit slecht. Afgelopen maandag werden er maar liefst 4.601 nieuwe gevallen geregistreerd, een absolute piekdag tot nog toe. In China, daarentegen, werden er sinds 16 augustus (54 dagen geleden) geen lokale besmettingen meer gemeld. “Er zijn elke dag wel een tiental besmettingen die gemeld worden, maar dat zijn telkens reizigers die vanuit het buitenland naar China reizen, daar in quarantaine geplaatst worden en getest worden”, legde China-correspondent Leen Vervaeke vanmorgen uit in ‘De ochtend’ op Radio 1.

Beperkte maatregelen
Het leven verloopt er weer zo goed als normaal, al volgen ze enkele regels zeer strikt op. “Er zijn nog steeds een paar maatregelen, maar die vallen heel goed mee, in vergelijking met de eerdere lockdown. In de stad Peking moet je nog mondmaskers dragen in het openbaar vervoer en in winkels, maar niet meer op straat, hoewel de meesten dat toch nog blijven doen. Cafés en restaurants zijn wel open en je mag er ook in groep naartoe. Mensen gebruiken nog steeds die gezondheidscode op hun telefoon, zeker als ze zich verplaatsen naar een andere stad. Dat is vooral om, mocht er toch een nieuwe besmetting zijn, heel snel te kunnen nagaan wie allemaal in de buurt van die geïnfecteerde is geweest”, klinkt het. Wat doet China dan beter of anders dan wij? “Het grote verschil is dat ze heel snel ingrijpen. Ze wachten hier niet tot er 200 of 300 besmettingen per dag zijn. Men grijpt onmiddellijk in als er zich een cluster aan besmettingen voordoet en probeert die in de kiem te smoren. Bij een uitbraak wordt de hele omgeving onmiddellijk in lockdown gebracht, met harde hand, zonder uitzondering. Meteen worden honderdduizenden mensen getest. Dat is zeer efficiënt, maar waarschijnlijk iets te hardhandig om toe te passen in een democratisch systeem”, besluit ze.

https://nl.metrotime.be/2020/10/09/m...beter-dan-wij/
Liegen dat ze geel zien...
Net als ze al van in het begin van de coronacrisis doen...
Net als België dus...
Alleen noemen ze dat hier "anders tellen" en "voortschrijdend inzicht"...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 14:52   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rond de kazerne in Arolsen alleen maar bos.
Arolsen 1JP. Ik kan het mij inbeelden.
Oud 10 oktober 2020, 17:14   #28
denkimi
Banneling

Standaard

In 1937 hield men in de ussr een volkstelling. Men kwam uit op 162 miljoen personen, terwijl stalin er tussen de 170 en 180 miljoen had verwacht.

De verantwoordelijken werden naar de gulag gestuurd, de resultaten werden vernietigd, en al de volgende tellingen daarna kwamen toevallig perfect overeen met de verwachtingen van het politbureau.

Geen enkel officieel cijfer uit china is betrouwbaar. Als de feiten de verwachtingen tegenspreken, dan worden de feiten aangepast. Als men geen corona meer wil hebben, dan heeft men geen corona. Had hebben een paar miljoen mensen gewoon een verkoudheid.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 21:55   #29
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja dat klopt maar er zijn nu oude mensen die nog even gezond zijn hun verantwoordelijkheden hebben gehad en nog even willen genieten van de pensioen vrijheden .Die moeten nu ook veel dingen aan hun neus zien voorbijgaan.

Ik ken een oude vrouw van 88 maar nog fit en die hield enorm van kleine reisjes te maken met de autocar.

Dat mens vind nu ook dat ze misschien wel haar laatste levensjaar is aan het verliezen. Die zit thuis nu te kniezen.

Als je 20 bent is een jaar verliezen in uw leven een pak minder erg dan dat je in de 80 bent.

En onder ons gezegd.....velen waaronder ik heb ook een gans jaar van mijn leven verloren want wij hebben nog een jaar legerdienst moeten doen en mijn vader zelfs 2 jaar en mijn grootvader zelfs 4 dacht ik.
Dat is nog maar een paar jaren geleden en ik denk dat bij het leger uw vrijheid wel een pak meer werd ingeperkt als bij die studenten. Wij moesten naar bed om 22 uur en dan nog wel in houding staan en er om 6 uur weer uit.
Een kale kantine was de enige vorm van verzet. Rond de kazerne in Arolsen alleen maar bos.

Dus dat die jongeren nu niet de flauwerik uithangen opdat ze maar tot 23 uur mogen gaan zuipen en of af en toe eens een maskertje moeten opzetten.
Het hoeft voor mij ook niet lang meer. Reizen naar Azië was wel voor zaken maar ook een breuk in de dagdagelijkse beslommeringen in België. Dat valt nu weg. Ook contact met vrienden en vriendinnen waar je eens met een andere verfrissende visie met kunt discussiëren in Azië. Nu zit ik hier gevangen in de dagelijkse shit zonder afstand te kunnen nemen. Dit soort leven interesseert me gewoon niet. Een arend snijd je ook niet de vleugels af om te doen rond huppelen in een kiekenkot dan is ie beter meteen dood. Dat wens ik nu soms.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 22:18   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eenmaal je er lange tijd hebt gewoond kan je hier niet meer aarden. Er is veel meer respect voor alles. Ook voor de openbare ruimten. In een Aziatische metro zie je geen vuiltje op grond liggen en Graffiti's in metrostellen al helemaal niet.
Iets afbreken dat toebehoort aan de gemeenschap is er omzeggens ondenkbaar.
Het is er zelfs in grote steden 50xveiliger als hier. Een bankoverval bestaat er niet en al zeker geen oude dame op grond gooien om haar handtas te stelen.
Op alle gebied steken ze ons aan een razendsnel tempo voorbij.
De 21ste eeuw is de eeuw van Azië.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 22:23   #31
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Ik kan alle begrip opbrengen voor de horeca, wees gerust.
Wat zij nu meemaken, dat wens ik niemand toe.

Maar de reden waarom ze de cafés viseren is eigenlijk de schuld van de klanten.
Overdag worden de regels meestal nog mooi gerespecteerd maar hoe later op de avond, na de nodige alcohol, verdwijnen die regels soms als sneeuw voor de zon met alle gevolgen vandien.
En daar kunnen de uitbaters amper iets aan doen en dat vind ik spijtig.
En hoe bruiner de kroeg, hoe erger.
En dat is zo een beetje overal zo.
Wat alcohol, je hoeft zelfs niet dronken te zijn, maakt de remmen wat losser en van het een komt het andere, meestal zelfs onbewust.
Ik zelf ik drink geen alcohol en ik kan het verschil op café goed zien.
16.00, 21.00, en 24.00 uur.
Kon je ook alle begrip opbrengen voor de duizenden arbeiders en bedienden toen Renault sloot, toen Opel sloot, toen Ford-Genk sloot ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 23:24   #32
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Kon je ook alle begrip opbrengen voor de duizenden arbeiders en bedienden toen Renault sloot, toen Opel sloot, toen Ford-Genk sloot ???
Een beetje naast de kwestie hé.
Oud 11 oktober 2020, 05:48   #33
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
In 1937 hield men in de ussr een volkstelling. Men kwam uit op 162 miljoen personen, terwijl stalin er tussen de 170 en 180 miljoen had verwacht.

De verantwoordelijken werden naar de gulag gestuurd, de resultaten werden vernietigd, en al de volgende tellingen daarna kwamen toevallig perfect overeen met de verwachtingen van het politbureau.

Geen enkel officieel cijfer uit china is betrouwbaar. Als de feiten de verwachtingen tegenspreken, dan worden de feiten aangepast. Als men geen corona meer wil hebben, dan heeft men geen corona. Had hebben een paar miljoen mensen gewoon een verkoudheid.
Ik denk dat ook. Vooral omdat men op een zeker ogenblik wel degelijk veel gevallen had, in verschillende steden in China. En plots was alles weg.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 10:45   #34
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het antwoord op de onderwerpvraag zou daarmee dan zijn:
CENSUUR.
Hier doen ze dat ook, alleen wat indirecter/minder openlijk, bvb je toont gedurende het jaar 100 beelden van zwartwit gevlekte koeien op het nieuws terwijl er ook 100 bruinwitte staan in de wei.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 11:01   #35
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De 21ste eeuw is de eeuw van Azië.
Zet de gang van zaken eens op een rijtje.

China was gemaximaliseerde centrale planning, brengende bevolking tot een achtergebleven welvaartspeil. Deze Chinese totalitairen werden daarom genoopt tot een geselecteerde opgave van het juk, wat leidde tot welvaartsbijbenen.

De spiegel.

Europa/US was geminimaliseerde centrale planning, brengende bevolking tot een vooruitgeschreden welvaartspeil. De overgebleven luie krenten deden echter een machtsgreep als een Westerse manifestatie van totalitairen, wat leidde tot welvaartsachterlopen.

De spiegel (2), 21ste eeuw de eeuw van Europa/US, door de totalitairen terug buiten te sjotten en te nopen tot terug gaan helpen in de economie?
Oud 11 oktober 2020, 11:39   #36
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het leven verloopt er weer zo goed als normaal. Cafés en restaurants zijn wel open
Dat is natuurlijk een grote leugen. Vele straten zijn spookstraten. Veel handel en Horeca is gesloten en verdwenen. Veel fabrieken draaien op halve toeren of zijn gewoon gestopt. Bedrijven en particuliere huurders kunnen hun huur met moeite of totaal niet meer betalen.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 11 oktober 2020 om 11:44.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 12:56   #37
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amper nog besmettingen in China: wat doen zij beter dan wij?
09/10/2020

AFP / Noel Celis
Terwijl het aantal besmettingen in ons land zorgwekkend hard blijft stijgen, stelt China al meer dan 50 dagen geen lokale besmettingen meer vast en verloopt het leven er opnieuw normaal. “Ze snappen helemaal niet waarom Europa en Amerika het virus niet onder controle krijgen”, klinkt het.

De coronacijfers in ons land zijn ronduit slecht. Afgelopen maandag werden er maar liefst 4.601 nieuwe gevallen geregistreerd, een absolute piekdag tot nog toe. In China, daarentegen, werden er sinds 16 augustus (54 dagen geleden) geen lokale besmettingen meer gemeld. “Er zijn elke dag wel een tiental besmettingen die gemeld worden, maar dat zijn telkens reizigers die vanuit het buitenland naar China reizen, daar in quarantaine geplaatst worden en getest worden”, legde China-correspondent Leen Vervaeke vanmorgen uit in ‘De ochtend’ op Radio 1.

Beperkte maatregelen
Het leven verloopt er weer zo goed als normaal, al volgen ze enkele regels zeer strikt op. “Er zijn nog steeds een paar maatregelen, maar die vallen heel goed mee, in vergelijking met de eerdere lockdown. In de stad Peking moet je nog mondmaskers dragen in het openbaar vervoer en in winkels, maar niet meer op straat, hoewel de meesten dat toch nog blijven doen. Cafés en restaurants zijn wel open en je mag er ook in groep naartoe. Mensen gebruiken nog steeds die gezondheidscode op hun telefoon, zeker als ze zich verplaatsen naar een andere stad. Dat is vooral om, mocht er toch een nieuwe besmetting zijn, heel snel te kunnen nagaan wie allemaal in de buurt van die geïnfecteerde is geweest”, klinkt het. Wat doet China dan beter of anders dan wij? “Het grote verschil is dat ze heel snel ingrijpen. Ze wachten hier niet tot er 200 of 300 besmettingen per dag zijn. Men grijpt onmiddellijk in als er zich een cluster aan besmettingen voordoet en probeert die in de kiem te smoren. Bij een uitbraak wordt de hele omgeving onmiddellijk in lockdown gebracht, met harde hand, zonder uitzondering. Meteen worden honderdduizenden mensen getest. Dat is zeer efficiënt, maar waarschijnlijk iets te hardhandig om toe te passen in een democratisch systeem”, besluit ze.

https://nl.metrotime.be/2020/10/09/m...beter-dan-wij/
Een echte lockdown? Ge zoudt er hier nogal horen moord en brand roepen. Ze klagen nu al steen en been.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 13:08   #38
Kylero
Gouverneur

Kylero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een echte lockdown? Ge zoudt er hier nogal horen moord en brand roepen. Ze klagen nu al steen en been.
Een plaatselijke lockdown, daar waar er broedhaarden zijn. Laat ze maar klagen en zagen dan....
Oud 11 oktober 2020, 13:09   #39
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een plaatselijke lockdown, daar waar er broedhaarden zijn. Laat ze maar klagen en zagen dan....
Zoals in Antwerpen? Ja daar was iedereen heel content van.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2020, 16:47   #40
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

In de voormalige concentratiekampen van ons buurland Duitsland dwongen ze ook met "harde hand" de bewoners tot meewerking aan experimenten op vlak van infectueuze ziekten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be