![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() het staat nog altijd niet vast wat we feitelijk moeten doen, dat is het probleem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze "maatregelen" gaan dat niet afvlakken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlak na de eerste golf had men al voorbereidingen moeten treffen. En ik richt mij tot de organisatie van de ziekenhuizen. Blijkbaar hebben die te weinig gedaan of te lang gewacht om deze tweede golf op te vangen. Om een concreet voorbeeld te geven, in Luik schiet men nu in actie om een 'veldhospitaal' op te richten. Maw als men het echt wil, dan kan men het wel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() natuurlijk niet, ma ze hemme tenminste toch iet gedaan
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Rommelen in de marge. Het enige wat men in België al decennia doet. Maar soit. Het is wat het is.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar hebben ze iets gedaan om de gemoederen wat te sussen. Want de federale regering zou heel in kort de deelregeringen samenroepen om te evalueren. Ik zou er dan ook niet van verschieten dat vrijdag de federale regering op zijn beurt ook weer strengere maatregelen aankondigt. En dat zal die avondklok van 22u zijn voor heel het land. Zo kunnen ze allemaal 'scoren'. Maar los daarvan, de Vlaamse regering zou zichzelf dan uit de wind plaatsen als er op die avondklok weer een proces komt omtrent de grondwettelijkheid. Laatst gewijzigd door De Prof : 27 oktober 2020 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar kom, nu kan men wel de nodige middelen vrij maken, dus deze zomer had men al enorme voorzorgmaatregelingen kunnen nemen. Ik zeg niet dat er niets is gebeurd, maar buiten wat bedden te verschuiven, is er niks te zien. Elke provincie had door het leger een veldhospitaal kunnen laten oprichten. Om maar iets te noemen. Laatst gewijzigd door De Prof : 27 oktober 2020 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat we de fout elders moeten zoeken, nl dat we veel te laat ingegrepen hebben. Maar er was ook de druk van de economie en het moreel van de bevolking dat zal ook wel meegespeeld hebben. Niet alleen bij ons trouwens, ik vermoed in onze buurlanden ook.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 oktober 2020 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft vergeleken met de piek in april. De cijfers stijgen wel dagelijks.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beke in de persconferentie schoot wel de hoofdvogel af met zijn verkeerde woordkeuze en ik citeer.
''We doen ook een inspanning voor de mantelzorgers. We gaan het mogelijk maken dat mantelzorgers kunnen inslapen in woonzorgcentra. Dat is goed voor de levenskwaliteit van de bewoners.'' Djiezes, wie schrijft die zijn teksten of doet hij dat zelf? Laatst gewijzigd door daiwa : 28 oktober 2020 om 03:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Als de mensen van Brussel naar Vlaanderen komen tussen 22 en 24u00,moeten ze nadien wel thuis geraken hé." Daar stond de journalist in z'n hemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder aan het efficiënt inzetten van de middelen. Volgens mij gaat er nog teveel geld verloren in de gezondheidszorg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat er veel mensen werken tot 22 of 23u. Deze zouden allemaal gecontroleerd moeten worden. Nee, het is een wijze beslissing om dit op 24u te houden. In Brussel blijven trams, bussen en metro rijden tot 24u, dit om de werkende mensen naar huis te kunnen brengen. Gewoon waanzin! |
|
![]() |
![]() |