![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zo'n boek dwars kon snijden, verticaal en horizontaal, dan had je wc papier voor een gans jaar (ongeveer). De gele gids was iets vervelender, in die zin dat er zwarte adverteer-afbeeldingen in stonden, en dat zwart maakte plekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Als iedereen morgen denkt dat iedereen wc papier gaat kopen, is iedereen bang dat er geen wc papier meer gaat zijn. Dus zegt iedereen ik ga wc papier kopen. En doordat iedereen wc papier koopt. Zijn de rekken plots leeg.
Dus iedereen denkt eerst is eerst. Dus met zen allen naar de winkel om wc papier te kopen. Zo gaat dat hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd dat wc-papier...... LOL... Nu ik gebruik het nog wel daar niet van... maar stukken minder.... sinds m'n bum gun~
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoeveel verliezen ze op de inkoopprijs? Niettemin het blijft erg. Gesjost door de dokters.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet iets anders zijn. Iets instinctmatig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #Hallo remsporen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus ontstond er in australie een run op wc papier, en door sociale media, massahysterie en domme mensen heeft dat zich verspreid over de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk met de regelmaat van de klok al wel eens naar Road Train Australia op tv. In bepaalde gebieden eren ze de truckers omdat zij na soms verschrikkelijk moeilijke tochten toch leveringen hebben kunnen doen. The World's Longest Truck - Road Train in Australia p.s. Véééééééél volk aan de kust bijgekomen op huidig ogenblik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2020 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() https://www.hln.be/dossier-coronavir...bben~a031f1b1/
Moet niet vragen hoe wijdt die kerel van de echte wereld afstaat. Dat wist nu toch iedereen dat dit ging gebeuren. Als je nog geen winterjas en zo had, moet je die dit weekend nog gaan halen. Dus ze hebben weer voor een mooie extra piek gezorgd. Echte snullen zijn het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Volgens de professor zullen we deze ‘files’ wel niet meteen in de cijfers terugzien. “Het is gelukkig mooi weer, en als mensen dan wat afstand van elkaar houden in de rij... Belangrijk is dat de winkels ook binnen de regels blijven handhaven. Dan zal dit niet significant bijdragen tot een stijging van de besmettingscijfers.”
Dit komt letterlijk uit dat artikel van vorige post. Als zo een stormloop op alle winkels niet bijdraagt tot extra besmettingen, waarom de winkels dan uberhaupt sluiten?? Hoe kunnnen deze winkels dan voor extra besmetting hebben gezorgd toen het er normale drukte was. Nog grotere snul dan toen ik enkel de titel had gelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zo zijn wij westerlingen. Om een auto te wassen gebruiken we water en zeep om stront te wassen gebruiken we gazette papier.
|
![]() |
![]() |