![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet niet ik ben niet op de hoogte van haar medisch dossier. Nu zit er uiteraard wel enige waarheid in hetgeen je schrijft dat ontken ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn al verschillende keren 'onofficiele' contacten geweest, en hebben ons daar nog nooit iets van aangetrokken. Ik zit nu zo goed als alleen op bureau, omdat gans mijn dienst in quarantaine is gestuurd, behalve ik en mijne chef. Ik ben dus potentieel omringd geweest door een 20-tal besmetten he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn dat geen "alleenstaande ouderen" he. Dan zijn dat ouderen die bewust risico's nemen. En het is die klasse die dan nadien ziekenhuizen nokvol opvult.
Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ook als is de kans klein dat je in een winkel besmet wordt, als je samen met uw vrouw gaat verdubbel je wel bijna je kans op besmet te worden. Dus dan noem ik dat risicogedrag.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 12 november 2020 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De snotneuzen van nu hebben nog niks moeten opofferen. Ze moeten zelfs geen jaar of meer gaan verliezen bij het leger. Een jaartje niet wereldreizen moet dan toch wel kunnen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen wat is dat dan ? Die mensen nemen niet altijd bewust risico's ze durven aan dat jonge grut niet altijd iets verbieden want die pikken dat niet meer.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 november 2020 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat zij de probleemgevallen zijn.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dankzij egoïsten zoals u die weigeren zichzelf te isoleren belanden ze massaal u in het ziekenhuis. Het verstand komt blijkbaar niet met de jaren, het gaat juist weg. Zoals Patrick zegt zouden we gewoon een grote mediacampagne moeten doen om bejaarden te waarschuwen dat we ze gaan laten creperen als de ziekenhuizen vol komen te liggen. Iets anders begrijpen ze blijkbaar toch niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feestende, contact zoekende risico nemers.
Uw stelling was dat alleenstaande ouderen geen probleem vormen omdat die niet besmet geraken. Dat is juist, zolang die daadwerkelijk alleen zijn he. En mochten ze dat gedaan hebben, dan lagen de ziekenhuizen niet vol ervan. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, die conclusie had iedereen al gemaakt denk ik als ze uw berichten lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, jij schijft: Citaat:
Maar die zijn dan, zoals je zegt, ook "veilig" en hoeven zich totaal maar dan ook totaal geen zorgen te maken dat er een epidemie raast onder de niet-ALLEEN staanden. Meer nog, die zorgen dan ook niet voor enige ziekenhuis overlast. Dat zijn de perfecte landgenoten, zolang ze inderdaad STRIKT alleen zijn. En zoniet, zijn die helemaal geen VEILIGE GROEP. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2020 om 11:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die jongeren zijn u helemaal niets verschuldigd. De bejaarden zijn de risicogroep en het is aan hen om zich te beschermen. Vooral omdat het ook perfect kan met een minimum aan impact op de rest van de maatschappij.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |