![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wil jij die 250 euro betalen als je echt uit de bol wil gaan met vrienden of familie | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 37,50% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 62,50% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Samenscholingen zijn niet verboden. Of werd de grondwet al aangepast?
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn uitzonderingen. Bepaalde 'feesten' van een 15 tal personen zijn toegelaten. Neem nu de 'profvoetbal' Het is een 'contactsport' waar mensen uit verschillende bubbels elkaar (letterlijk) tegen het lijf mogen lopen. Ook mogen ze samen douchen, en bij een overwinning een feestje bouwen. Ik stel mij dan de vraag, wanneer 15 willekeurige personen zich laten testen, en alle 15 zijn negatief. Waarom mogen die dan niet een feestje bouwen? Laatst gewijzigd door De Prof : 17 november 2020 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Overigens, wie betaalt deze operationele kost? juist ja, de belastingbetaler.
![]() |
#28 |
|
![]() Dank U, obersturmbahntrupperhuhrer.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zouden ze dus ook allemaal een flinke boete mogen geven. Voor die gasten iets met 6 cijfers.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 17 november 2020 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraagstelling is al stemmingmakerij, wat maakt het uit feestje of onderhoudsploeg die aan een productielijn werkt. Of mensen die les volgen. Of een gids die uitleg heeft aan een groep bezoekers.
Er zijn veel redenen voor mensen om "samen te scholen". Suggereren dat het enkel voor feestjes zou kunnen zijn is een nogal sukkelachtige poging om waanzinnige dwingelandij ergens een schim van een koosjere reden pogen te geven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Dat is het hem juist, zij mogen zonder meer samenscholen zonder dat vermeende vingertje van de overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een les zijn er protocols Bij gidsen zijn er protocols Een feestje met protocol zou kunnen, maar of dat nog gezellig is, is maar de vraag Iedereen op 1,5 m, mondmaskers op, telkens je iets vastneemt dat niet je persoonlijke eigendom is handen wassen/ontsmetten. Als je dan nog het gebruikelijke volume (lees ongezond lawaai) muziek maakt , moet je al gebarentaal kennen om uw dichtse buur iets duidelijk te maken. Als de reden "sociaal contact" zou zijn, heb ik zo mijn twijfel
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo zit het nu eenmaal in elkaar. Plezier maken in groep is verboden, of nee niet echt. Het is de jaloezie van anderen...die het gaan klikken. Dat speelt veel minder dan waar men samen 'werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Er zitten hier wel wat potentiële kampcommandanten op dit forum.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 17 november 2020 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() In Spanje was de boete 4000 euro,benieuwd wie dan nog een kotfeestje houdt.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() € 250 om nieuwjaar te kunnen vieren?
Dat heb ik er zeker voor over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft althans z'n avatar mee. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 17 november 2020 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er wel nog niet uit of mensen die aanhang naar fascisme en dictatuur beginnen te krijgen door het ouder worden, of als ze er gewoon mee opgegroeid zijn en die neigingen boven komen als de mogelijkheid daar is. |
|
![]() |
![]() |