![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als we dit nog enkele maanden volhouden, dan gaat het nog heel heel lang duren voor we "weer normaal terug beginnen leven zoals voorheen" hoor. Na 1929 is men ook niet rap "terug normaal gaan leven zoals voorheen". Jij hebt echt niet door wat het is he, een wereld-economische depressie. Dat duurt een decennium, en dat eindigt met een oorlog. Maar god, ja, we hebben 3 bompa's van corona gered door hen te verbieden gaan te fuiven. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2020 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. fantasiewereld kunnen leven, het gaat 10-20 jaar duren voordat we hier voorbij gaan zijn, als het goed gaat. De oudjes waar we het voor doen gaan dat natuurlijk niet merken, die krijgen een pensioen en gaan al lang dood zijn tegen dan. Miljoenen en miljoenen doden, rampen, vluchtelingestromen, oorlogen en wat nog meer, die corona wordt de grootste ramp sinds euh ja, sinds ik weet het niet sinds wanneer. ![]() Die virologen hebben hebben een demon losgelaten waar ze blijkbaar geen besef van hebben. In het beste geval drukken ze een pak geld bij en vangen we zo de grootste slag op door alles door te schuiven naar de jeugd. ![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 18 november 2020 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met alle chinezen maar niet met den deze. Als Oostenrijk me binnenlaat, ga ik skiën zo snel dat het kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij heeft humor. Da's een toetje met kriek! ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Hier kaarten ze al het misbruik aan van de maatregelen.
Avondklok niet voor corona, maar gewoon om andere problemen op te lossen. Het is inderdaad makkelijk nu om er een paar dingen snel door te duwen. - vakantieregeling scholen - puntenrijbewijs - vermogentaks alle drie voorbeelden van zaken die vorig jaar nog werden afgeketst. https://www.hln.be/binnenland/zware-...dden~acaa3b91/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op 2 maanden vergeten leerlingen een pak van wat ze afgelopen jaar geleerd hebben. Toch wil ik een nuance meegeven. Geef eens wat meer relevante leerstof. Ik heb bvb wetenschappen gedaan, en de hoeveelheid literaire troep die ik heb moeten slikken is echt niet normaal. Het interesseerde me toen geen zak, en nu nog niet. Zelf bij vakken als Frans en Engels komt men af met literatuur. Maar een sollicitatie brief schrijven of zelfs gewoon een deftige conversatie voeren in het Frans of Engels komt nauwelijks aan bod. Ook heel veel focus op grammatica. Literatuur mag, maar eerst belangrijker zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na zo'n wereldoorlog verdwijnen er meestal grootmachten. Dat was zeker duidelijk na WOI. Na WOII was het verenigd koninkrijk heel veel van haar pluimen verloren. In feite heeft WOII de grote depressie in Amerika opgelost, maar een grote financiële kater achtergelaten in Europa. Het Marshall plan is er gekomen om dat net na de oorlog het communisme bijzonder veel aanhang kreeg in onze contreiën. Ah ja, er was geen geld. Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 november 2020 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China investeert 22duzendmiljard in de komende 10 jaar.
Wij? 33€ of zo.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 november 2020 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En net door die ervaring, ben ik voorstander om de grote schoolvakantie te minderen naar zes weken. Zonder dat vakanties tijdens het schooljaar langer moeten worden of vermeerderen. Dat meer-onderwijs moet zeker niet alleen naar theorie gaan. Er mag gerust wat meer sport edm bijkomen. Er werd al verwezen in de draad naar de vakboungden. Die slikken zoiets natuurlijk niet. Maar staat het vele verlof in het onderwijs in het teken van het welzijn van de kinderen, of het welzijn (en lui zijn) van de onderwijzenden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die paar weken in de zomer gaan binnen 8 jaar hun schade die ze veroorzaakt hebben dit jaar alleen al, gecompenseerd hebben he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 18 november 2020 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor heel veel jongeren is dit een verloren jaar, dat kun je niet meer compenseren. Voor slimme gestudeerde mensen blijken die experts rete achterlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit alles het diploma fetishism kan doorbreken vind ik het nog goed.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bol het af met uw belachelijke voorstellen. Of kruip gewoon zelf een jaar in uw kelder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() "de" experts? Is het dezelfde persoon die pleitte om de scholen dit jaar te sluiten en nu pleit voor een andere vakantieregeling?
|
![]() |
![]() |