![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk. Iemand die meer dan veertig jaar een eigen zaak had, zijn eigen boekhouding deed, en verschillende BTW-verhogingen meemaakte, snapt er geen ballen van en bazelt er maar op los. Iemand die grafiekske bekeken heeft in zijn cursusboek economie die kent er alles van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet toch zomaar niet aannemen dat een huurder eender welke prijs zou betalen voor een huurwoning. Dat is niet zo. Simpelweg omdat die dat niet kunnen betalen. Ok ik beschrijf hier alsof het totaal inelastisch is maar dat verandert niet veel he. Zelfs in het minder inelastisch gedeelte zou het betekenen dat een huurder zonder meer bereid is om 10% meer te betalen. Hier en daar een enkeling zou afvallen. Dat geloof ik gewoon niet. Tenzij jij met een publicatie afkomt dat bewijst dat het wel zo is. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 november 2020 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk naar die link die ik u verschaft heb en leer bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het systeem van belastingen op inkomsten is, zo lang je moet afbetalen, het meest gunstige. Geen winst, is geen belasting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook aan 50% en meer?
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Volledig waar,voor 250 000 (met notariskosten 270 000) krijg je een sterk te renoveren kot.terwijl dat voor een arbeider of bejaardenverzorgster wel 14 of 15 jaar loon is.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No prob, de volgende huurder zal daar voor opdraaien. Gezien er toch een schaarste is op de huurmarkt zal er wel eentje gek genoeg zijn om dat te betalen. En anders blijft het gewoon leeg staan of worden ze verkocht.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, 50% is voor het klootjesvolk.
Het klootjesvolk dat zelf tijdens de verkiezingen en de hele show erna in hun gezicht uitgelachen word.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 november 2020 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het bezit van de eigendommen belast. Zou men de inkomsten zelf belasten zijn de kosten die gemaakt worden aftrekbaar aangezien alle kosten die gemaakt worden om een inkomen te behouden of te verwerven aftrekbaar zijn. Het grote verschil zal voornamelijk de huurder te voelen krijgen. Wie nu gebruik maakt van bv. de diensten van een handelaar betaalt ook niet alleen de prestatie of het product maar tevens de belasting die de handelaar te betalen krijgt. Die zit ten dele mee verrekend in de prestatie of het product. Eender hoe of wat, het is altijd de eindverbruiker (in het geval van huurinkomsten, de huurder) die uiteindelijk de rekening betaalt. Ge kunt anders ook een wigwam kopen en die opstellen ergens in het stadspark. Je bent niet verplicht van te huren. Dat die wigwam geen centrale verwarming en stomend warm en koud water heeft zul je er dan voor lief moeten bij nemen. Laatst gewijzigd door Garry : 22 november 2020 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn appartementen begin dit jaar verkocht...
De huurders mogen volgens de nieuwe eigenaar een verdubbeling verwachten na renovatie... Mooi zo,het is hun verdiende straf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een totaal renovatie is onmogelijk uit te voeren terwijl de bewoner er nog woont. Dus, tenzij hij eerder de bewoner opzegt zal er niet al te veel gerenoveerd worden aan die appartementen en lijkt mij een verdubbeling van de huur onmogelijk. Werd de huurder omwille van de werken opgezegd kan de huisbaas een verhoogde huur toepassen maar zullen het niet uw ex huurders zijn die de verdubbeling te betalen krijgen. Waarin zit je je dan te verkneukelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben van de shit vanaf mijn beste,de sollen zitten in de pocket,wat er daar ook verder gebeurt ,het zijn mijn zaken niet meer weet u... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo zou je kunnen aanvullen; Nog meer belastingen is diefstal. Die gasten zijn niet zot aan het "worden", ze zijn het.
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Huurders, er zijn goede en slechte net zoals huisbazen maar verhuren als woning daar begin ik niet aan. Ik had garages daar ben je nog iet of wat de baas, een aangetekend schrijven en desnoods een ander slot en het is klaar. Met huis met domicilie is dat een ander verhaal, we hebben net een app gekocht met een ex woestijnbewoner in samen met zijn vrouw en 6 "lieve kinderen". Een puinhoop, de helft afgebroken en te herstellen door de verkoper ( ex verhuurder) die het al onder de prijs verkocht heeft om het kwijt te geraken met die huurders er nog in .... Ondertussen zit de huurder buiten, hopelijk terug naar "zijn" woestijn en de buren zijn in de wolken ....
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wie betaald dan al die sociale woningen denk je? Jij en ik zeker weten. Zo betaal je dan iets minder voor je eigen "sociale woning" maar tevens mee voor x miljoen anderen via de belastingen die nu reeds aan 50% zijn.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 23 november 2020 om 03:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verhuurder vraagt het maximale dat hij kan krijgen voor zijn huurwoning. Zo niet zou hij wel stom zijn om zijn huurprijs niet te verhogen. De huurprijs van woningen hangt dus af van wat huurders maximaal bereid zijn (vaak: kunnen) te betalen voor een woning. Dat gaat niet plots verhogen door een belasting op huur. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 23 november 2020 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Huis X wordt momenteel verhuurd aan 100. Op die 100 wordt vanaf 2021 een belasting van 30 geheven. Huis X zal vanaf 2021 dan worden verhuurd aan 130 waardoor de huurder de pineut is. --- Waarom zou de eigenaar van huis X nu al niet 130 vragen als hij aan die prijs zijn huis verhuurd krijgt? Hij zou toch stom zijn om minder te vragen dan wat hij er maximaal voor kan krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |