![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken dit het beste als 'Boerenkool(stamp) meej Worst'. Onze Vlaamse taalgenoten gebruiken vaker Stoemp, bij ons in West-Brabant (westelijk Noord Brabant voor Belgen) hoor je eerder Stamp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Würst van Jeroen Meüs
![]() ![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel erg lekker. Enkel van de textuur was ik geen fan dus dat deed wel af aan de smaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Gaat het hier over groentenpuree?
Ik eet dat meestal met een gewone gebakken worst in de pan.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen ik 19 jaar was en liftend en kamperend door Zuid-Frankrijk trok, kocht ik eens een blik "tripes" in een warenhuis. Sedertdien is mijn Franse woordenschat iets uitgebreider.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik echt niet zou proberen is die vreselijk stinkende rotte vis in blik of glazen bokaal dat ze in Zweden eten: surströmming. Je maakt dat beter niet binnenshuis open naar het schijnt ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de eerstvolgende halte heb je gegarandeerd een zitplaats. Wedden ?
![]() |