![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kunnen zij werken voor ons pensioen. Dat deze import meer problemen oplevert dan dat ze er oplost, dat is maar een bijkomstig detailke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() helaas bestaat er een systeem van gezinshereniging in dit land. na iedere jongere die hier wordt toegelaten komen ook zijn vrouw, kinderen, broers, zussen, ouders en grootouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och er zijn wel veel allochtonen die werken, maar bijna altijd via via onderaanneming en totaal bezig op een betaalmanier die onze eigen jongeren al op voorhand uitsluit.
Onze eigen aannemers zijn al even schuldig aan die toestanden. En dan de mantel der liefde ook nog. Allochtonen die zwartwerken en gecontroleerd worden door uiteraard ook vaak een allochtoon die bij RVA of what ever werkt laten de zaak meestal zus en zo want het is bijna altijd een familielid van een familielid die iemand van de familie te werk stelt.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "J'entends le bruit des bottes!"
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dubbel win voor onze psychopatische regeringsleiders: geen pensioenen meer uit te betalen en vooral, het opstrijken van de misdadige, onwettelijke erfbelasting!
Ge zou het bijna gaan geloven dat dat het plan was??! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar bovenop komt de vaccinatiezwendel die waarschijnlijk voor de paar gegadigde psychopaten enkele miljoenen zal opbrengen. De rekening is snel gemaakt hoor! Laatst gewijzigd door Infowarrior : 4 december 2020 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Redeneer eens verder; we zijn benieuwd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor , gewoon inmetselen , en het probleem lost vanzelf op , ja toch !!
Je moet wel tot 2 maanden geduld hebben !! ![]() sarcasme ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie in het straatbeeld vooral veel buitenlanders werken, gedetacheerd via een buitenlandse firma, in de bouw. Hoe komt dat. Ze betalen hier geenszins belastingen. We wijken af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat niemand komt zeggen dat ze ons werk afpakken. |
|
![]() |
![]() |