![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Laat u zich met een gerust hart vaccineren? | |||
Ik laat me niet vaccineren |
![]() ![]() ![]() |
10 | 55,56% |
Ik laat me wel vaccineren, en ik ben er gerust in |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Ik laat me wel vaccineren, maar ben er niet gerust in |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan het vaccin niet oraal toedienen. Anders zou men het al snel in de vorm van een pilletje produceren wat logistiek veel makkelijker zou zijn. En stel dan nog dat het toch zou kunnen: het is dan onmogelijk om de hoeveelheid per persoon te doseren . De ene zou er nauwelijks iets van binnen krijgen en de andere veel te veel.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meest naar voorgeschoven vaccin zit nog altijd maar op 95% 'goede werking'
Zolang het de 100% of meer niet haalt en er genoeg bewijslevering is van dat het ook echt werkt, zonder nevenverschijnselen en voor elk mens 'goed is', mogen ze het hebben hun vaccin. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2020 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zullen nu eenmaal moedige mensen nodig zijn om de bange mensen later beter te kunnen helpen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 december 2020 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zondigen tegen één van de basisregels op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nos.nl/collectie/13850/artik...n-corona-koopt
De Chinese sars-cov-2 vaccins wekken bij mij het meeste vertrouwen. Ook het Russisch Spoetnik V vaccin lijkt me betrouwbaarder dan wat de EU nu aan het goedkeuren is. Het zijn vaccins van de klassieke aanpak. Een inactief of verzwakt virus of vector virus wordt gebruikt om immuniteit op te bouwen. De messenger RNA vaccins lijken mij veelbelovende medische hightech waar nog veel onderzoek naar gedaan mag worden. Ze zijn nog niet rijp voor populatie toediening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het % effectiviteit wordt per ziekte bekeken hé. Een vaccin dat 30% effectief is voor ziekte A, 40% voor ziekte B en 30% voor ziekte C, is geen vaccin met 100% effectiviteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Omdat een huisarts ook de mogelijke bijwerkingen op lange termijn niet kan kennen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() als het niet verplicht wordt dan laat ik mij niet vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ge zijt het besmettelijkst net voor de eerste symptomen verschijnen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling