![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via speciale camera’s is dat wel zichtbaar door de huid. Ze selecteerden reeds varianten die langer dan een jaar zichtbaar zijn in de neuronen. -> https://www.sciencemag.org/news/2018...animals-bodies Citaat:
En daar we constant gevaccineerd zullen moeten worden om effect te behouden, kan wat nu niet aanwezig is er ooit wel in komen. Sowieso werd nLuc gebruikt tijdens de proefperiode. Of ze dat in het eindproduct staken is vaag en zou al lang debunked zijn door factcheckers als het niet zo zou zijn, toch? Zie ook https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...ushed-vaccine/ Dat is die arts wie zo gecensureerd wordt. Het enige wat factcheckers debunken van haar is dat het vaccin ons DNA zal aanpassen. Over nLuc in het finale product geen woord, dus?
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 december 2020 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook uit dat artikel, wat de aansprakelijkheid betreft: '14. Als het fout loopt, wie is dan verantwoordelijk? Daar is heel wat verwarring over. Dat komt omdat de Europese Commissie en ook de Belgische overheid niet scheutig zijn met informatie over de afspraken die gemaakt zijn met de farmabedrijven over vaccinleveringen. De omvang van de bestellingen zijn bekend, maar het is onder meer gissen wat afgesproken is over de aan- sprakelijkheid wanneer er iets zou mislopen met het vaccin. Bijvoorbeeld als er zware bijwerkingen zijn die de gezondheid schaden. Zo wees de Belgische toezicht- houder op geneesmiddelen en gezondheidsproducten (FAGG) deze week de vraag af van de consumentenorganisatie Test Aankoop naar een kopie van de leveringscontracten waarop België heeft ingetekend. Volgens FAGG-woordvoerster Ann Eeckhout hoeft de burger zich niet ongerust te maken. ‘De rechten van de burger en patiënten blijven even sterk en ongewijzigd.’ Ze wijst erop dat de overheid en de vaccinbedrijven wel de aansprakelijkheid onder elkaar kunnen verdelen....' -bron- Knap én duidelijk artikel.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verdient lof voor de eventuele positieve gevolgen.
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
MER RSV zullen het er wat meer geweest zijn... Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 7 december 2020 om 21:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de stof blijft een enzym en dus een eiwit. Dat is wat er gebeurd als je eiwit producerende bacteriën fokt en selecteert op het meest effectieve eiwit, dan krijg je een goed eiwit. Bij de stoffen die daar staan als ingrediënten zit geen eiwit. Dus zou het als RNA code meegestuurd moeten worden, wat de eerder genoemde beperkingen oplevert, waaronder dat je luciferine toe moet dienen om de stof zichtbaar te maken. Want luciferine is hetgeen dat reageert.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 december 2020 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Synthetische luciferine stond onderstreept. Een enzyme/eiwit is niet synthetisch.
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Je kan trouwens prima een synthetisch enzym maken, maar dat is dus niet wat hier gebeurt. Ik heb hier op zich enigszins voor geleerd.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 december 2020 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar het gaat om nLuc die ze kunnen verbinden aan lipide nanodeeltjes. Die arts uit de link van artsenvoorvrijheid ervaart groot censuur. Haar videos zijn van youtube verwijderd. Ze zei dat fabrikanten niet hoeven te vermelden als het in het vaccin wordt toegevoegd. Ze maakte bekend dat ze die nLuc (nano,luciferine) aan vaccins zullen toevoegen. Het enige wat factcheckers van haar debunken is dat het ons DNA zal veranderen.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil dingen best uitleggen, maar als je mijn bijdragen alleen maar opzij wuift heeft dat weinig zin. Ik ga dus maar weer stoppen met op jouw luciferase complot reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen synthetische luciferine en wat gij als appel bij de peer legt. Aan de hand van uw eerste post in mijn gemaakt onderwerp merk ik op dat je nog maar sedert dan in dat onderwerp duikt. Als je iets wil uitleggen hou dan appels bij appels en peren bij peren of het wordt verwarrend voor mensen die er niets van begrijpen. Ik deelde links waar getoond wordt hoe gemakkelijk luciferase aan lipiden toegevoegd kan worden. Je betrekt er hele tijd andere zaken bij en knipt dan delen die ik onderlijn. Laat het dan idd om te reageren als je appels bij peren komt leggen. Check die film van Dr Madej want ik ben zelf in de war geraakt ![]()
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 december 2020 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() I rest my case. Ik leg jou het verschil tussen appels en peren uit en jij komt mij vertellen dat ik ze niet uit elkaar kan houden. Ik duik niet pas net in het onderwerp "wat is een eiwit en wat is een lipide?" kan ik je garanderen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 december 2020 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoewel luciferase een eiwit/enzyme is, kan het ook synthetisch zijn en gemakkelijk gebonden worden aan lipiden.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Ik had al corona — vaccinatie is dus overbodig.
Ik neem zeker geen soort dat 2X moet gezet worden. Tegen de tijd dat mijn antilichamen zijn verdwenen (laten we zeggen een jaar of twee) zal er waarschinjnlijk andere (1X soort) vaccins beschikbaar zijn . Laatst gewijzigd door Tempest : 8 december 2020 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg gilf's die proberen. Al dan niet met jonge studs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Boris Johnson bedankt gewoon alle mensen die meegeholpen hebben aan het vaccin.
Onze eerste minister (dweil) moet daar op antwoorden met "Made in Europe" Belachelijk dat ge de ergste ramp van de eeuw politiek gaat gebruiken. https://www.hln.be/nieuws/live-de-cr...iden~a0cc7e4b/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Inmiddels is er een publicatie verschenen in The Lancet van het vaccin van AstraZeneca .
Zou voor 70% effectief zijn. Wel veel vragen over de effectiviteit bij 55+ers ![]() Rarara, in welke leeftijdsgroep vallen de coronadoden ? ![]() |
![]() |
![]() |