![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Komt Trump naar de inauguratie? | |||
Trump komt naar de inauguratie. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
Trump stuurt zijn kat. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 33,33% |
Trump bekijkt de inauguratie op Newsmax vanuit het vakantiehuis van Putin. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53,33% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien trekt dat verdienen op 'gezichtsverlies' maar kom ... Trump ontving géén 'loon' om president te spelen. (Even in het verleden kijken: Trump weigert presidentieel salaris van 400.000 dollar) Afwachten zal het worden wat die Biden ten berde zal brengen. Niet véél goeds denk ik. Ach, laat ik het houden op dat het de 'ver van ons bed show' is? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 december 2020 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus omdat hij 400.000 dollar per jaar doneert aan de overheidsbegroting (en vervolgens het veelvoudige verdiend aan diplomaten en dergelijke die hij eigenlijk alleen wil zien als ze in Trump's eigen hotel verblijven en zelfs na de verkiezingen nog 200 miljoen (!) binnenharkt aan donaties voor Trump's persoonlijke wordt rijk fonds, en zijn werk niet doet maar in plaats daarvan de hele dag naar Fox News zit te tweeten) is het verraad als hij de verkiezingen eerlijk verliest?
Zijn alle verkiezingen dan verraad? Als er een partij de grootste wordt en zestien anderen niet, is statistisch gezien dan iedereen verraden? Ik ben relatief opgelucht dat Trump's rechters hun werk nog iets serieuzer lijken te namen dan Trump's senatoren. Maar ik ben er niet gerust op dat dat zo blijft zou er eens een iets minder overduidelijke staatsgreep via leugen gepoogd worden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dbbl
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 december 2020 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() en daarbovenop werkt hij sinds november nog amper, hij zit in het witte huis te tweeten en schelden. vreet hamburgers en kijkt OANN en Newsmax.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Simpel eigenlijk;begint aan zijn tweede termijn.
![]() |
#28 |
|
![]() Welke tweede termijn?
![]() |
#29 | |
|
![]() Volgens sommigen zal hij op die dag met veel show zijn kandidatuur voor de verkiezingen van 2024 aankondigen. Goed mogelijk, de man wil altijd in de belangstelling staan ("dankzij MIJ is het vaccin er") dus dat past helemaal in zijn plaatje om de show te stelen.
Om Trump met een oud spreekwoord te typeren: Tijdens een jacht wil hij het hert zijn, bij een trouwfeest wil hij de bruid zijn, en op een begrafenis wil hij het lijk zijn.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 13 december 2020 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een oude gewoonte dat de nieuwe president in zijn inauguratie-speech op 20 januari op hoffelijke wijze zijn voorganger bedankt voor zijn medewerking tijdens de machtsoverdracht. Als Trump zijn kinderachtige koppigheid blijft volhouden dan hoop ik dat Biden in zijn toespraak zijn narcistische voorganger doodzwijgt.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou hij de WC proper achterlaten????
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Zijn kandidaatsstelling voor 2024 aankondigen. Melania naakt laten paaldansen, Wat dan oo, als hij maar vooral de aandacht naar zich toe trekken en ervoor zorgen dat hij Bidens moment supreme verpest
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 december 2020 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Denk dat hij gewoon naar huis gaat en wat gaat golfen. Of wie weet, verhuist hij voor dat de boel daar helemaal implodeert. Zal straks eens in mijn glazen bol kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Don the con komt naar de inauguratie.
Als ballon In karton Als donut It's gonna be HUGE !!! Believe me
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() --- dbbl
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 15 december 2020 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet Trump op 20 Januari?
Zou de stille hoop koesteren binnen zijn denkpiste liggen dat ze tegen die tijd Biden en zijn volgeling Kamala al afgeschoten hebben kunnen liggen? (er zijn nu al opstanden aan de gang) Bovenstaande is ver gezocht natuurlijk dus blijf ik erbij dat hij zijn 'kat' zal sturen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 december 2020 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze politici maken soms toch ook 'snoep-reisjes?' Niet te vergeten dat hij miljarden ter beschikking gesteld heeft voor Corona onderzoek.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die miljarden zijn niet uit zijn zak gekomen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |