![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja. Bij 60 cycli is iedereen positief. En er zit ook Technetium op die neusswab.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 december 2020 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
boerenbedrog.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 december 2020 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn sneltesten die wel die besmettelijkheid testen, maar onze virologen vinden dat die een vals gevoel van veiligheid zouden geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het?
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In kort: het is een heel ruwe test die een indicatie geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen tests met lage Ct waarden (hoog aantal virussen aanwezig bij begin test) geven aanleiding tot aantoonbare levende virussen in een kweektest. Hogere Ct waarden beteken dat er virusdeeltjes aanwezig zijn maar de kans op besmettelijk zijn is heel klein tot 0. Normaal zouden al de verschillende pcr testmethodes geijkt moeten zijn met een levend virus kweek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Een positieve case is een GEVOLG van een besmetting, dus dat meten is zinloos an sich. Echter, zoals ik zei, maak er 60-80-100-120 cycli van en IEDEREEN die getest wordt is een case, net zoals IEDEREEN die nu sterft, (al worden de overreden door een bus) met dezelfde PCR test een case is, en dus plotsklaps een coronadode wordt... hetzelfde boerenbedrog.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Maar die wél gebruikt wordt voor het collectieve huisarrest.
![]() |
#29 |
|
![]() En WAAROM is dat dan niet?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke gebruikt wordt voor collectieve vaccinaties?
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal te veel tijd vragen en geld kosten. Mensen op deze schaal testen is nog nooit gebeurd. De vraag is vooral wat ze hier mee willen bereiken.
Ik zie vooral massa hysterie aangevuurd door een overijverige bende controle freaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Die kweektesten zijn blijkbaar vrij moeilijk uit te voeren en dus kostelijk. En als niemand ernaar vraagt waarom zou je het dan doen.
Hier een wetenschappelijke uitleg https://www.nj.gov/health/cd/documen...-Ct-Values.pdf https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7302192/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het collectieve huisarrest kost méér, dus argument kan nooit stand houden. Ik zou denken dat een geïjkte test gewoon betekent dat huisarrest niet op basis van "valse positieven" wordt genomen. Da's toch een open deur intrappen...
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Beter dan toegeven dat ze er HEEEEELEMAAL naast zaten.
Een paar miljoen doden is niets om uw gezicht te redden, weet je wel...
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar hier wordt volgens mij ook mee gesjoemeld. Volgens mij worden niet alleen de mensen die echt komen voor Corona opgenomen in de lijst, maar ook alle andere mensen die binnenkomen voor andere zaken. Op deze mensen wordt ook een PCR test op gedaan en als die positief is worden die ook meegeteld in de ziekenhuis opnames. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op elke PCR test een viruskweek uitvoeren zal waarschijnlijk te tijdrovend en te arbeidsintensief zijn. Er zou wel een deel van de PCR testen aan viruskweektesten kunnen onderworpen en zo tot een extrapolatie te komen van besmettelijke besmettingen en niet-besmettelijke besmettingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die willen dat alles zo lang mogelijk duurt om hun vaccin te slijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beeld je volgende in, iemand is zwaar ziet maar bij een PCR test ontdekken ze foutief een corona besmetting, ze leggen die patient dan in de corona afdeling waar die natuurlijk een zware besmetting vangt en minder goed geholpen wordt voor z'n eigenlijk probleem.
Je kunt al voelen dat die foute testen zorgen voor meer besmettingen maar ook voor meer doden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Uiteraard (nu ja) denkt die dan meteen aan ondercapaciteit. De premisse is en blijft een foutieve testmethode, waarop alle andere informatie gebaseerd is. Zolang het fundament verkeerd is, is elke gevolgtrekking evengoed verkeerd.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 9 december 2020 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Het arrest in Portugal en de gouverneur in Florida hebben de kat de bel aangebonden...
![]() |