![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zwarte piet was niet genoeg. De goede lieve Sint moet er ook aan geloven. “Universele normen” waar nieuwe (voor)“waarden” aan verbonden zijn uiteraard. Weg zwarte piet, weg sint, weg sinterklaas, weg eindejaarsfeest, ... en maar “feiten” voorliegen en iedereen bang maken, tof beleid echt waar. Sorry dat ik er niet mee kan meelopen.
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een heel raar verhaal. De sint had heel de tijd een mondmasker aan. Hoe kan je dan zoveel mensen besmetten ? Ofwel helpt een mondmasker geen bal ofwel is het niet de sint die het virus verspreid heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sint mag niet op bezoek gaan in scholen wegens de coronacrisis, want kinderen zouden wel eens ouderen kunnen besmetten. Maar een sint die op bezoek gaat in een rusthuis, dat is dan weer perfect in orde. Wie verzint die zever eigenlijk allemaal?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In 30 procent van de wzg is er een uitbraak. In 1 wzc is er een sinterklaas. Het zal dus wel aan die sint liggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof niks van dit verhaal, en zoals men hier aanhaalt : er zijn uitbraken in tal van rusthuizen. In dit geval hebben die kwakzalvers gewoon een stok gevonden waar ze kunnen mee slaan en die bovendien nog eens past in hun narratief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik las ook ergens dat de gehele vertoning slechts een groot kwartier nam en in een grote zaal plaats vond. Mijn hypothese is dat het WZC reeds besmet was voor het feestje en dat de journalist het verhaal gewoon smeuïger gemaakt heeft met die Sinterklaas.
Sinds april 2020 weet men dat de luchtafzuiging, luchtzuivering en verluchting de enige doeltreffende maatregelen zijn in gesloten lokalen om de virus-aerosolen te bestrijden. En dat geldt zeker voor het vaak gemeenschappelijk verluchtingsysteem. Handenwassen en mondmasker halen niets uit.
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook bejaarden die op hun kamer waren gebleven en dus geen contact hadden met de Sint, testen nu al positief. Die kunnen dat dus enkel van medebewoners of personeel hebben gekregen. Dat zou dan echter wel betekenen dat de incubatie-periode plots herleid is naar +/- 2 dagen. Maar voor de krant is het belangrijk een titel te hebben waar mensen op gaan klikken.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moreel gezien kun je zeggen dat hij zich niet mocht verkleden want kinderen krijgen ook geen sinterklaas, maar dat is het wel zowat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Bij 57 mensen ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 13 december 2020 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, sensatiezucht, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coronavirus COVID-19
Geen idee van of het allemaal strookt naar werkelijkheid wat er op bovenstaande site geschreven staat. ![]() Wilde men van de oudjes vanaf misschien?¿ (<--ver gezocht??)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2020 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever de Sint de zwarte piet geven dan verontruste kinderen hebben die dreigen te procederen?
Ge moet eens inbeelden hoe ver 1 coronafoob het kan trekken in rechtszalen als 1 geliefde sterft in een instituut waar niet voldoende maatregelen werden genomen. Nieuws uit die hoeken kan een heel ander plot hebben. Coronaparanoïde
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwakzalver Van Ranst zegt over deze zaak dat mogelijk de ventilatie onvoldoende was
https://www.demorgen.be/nieuws/sint-...satie~b7dd3d82 Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20200807_93595784 Citaat:
Het zijn allemaal leugenaars, ze hadden en hebben andere motieven dan antivirus. Centrale planning, totalitariteit, vrijheden van burgers verder inperken. De piste "idiotie" kan me dunkt compleet in de gracht worden gekapt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 13 december 2020 om 12:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 61 bewoners en 14 personeelsleden besmet.
Bovendien bleek uit de coronatest dat de hulp-sint een superverspreider was. Een superverspreider is iemand die heel veel virusdeeltjes uitstoot, waardoor die persoon besmettelijker is dan gemiddeld. "Dan is afstand houden heel relatief", zegt Van Ranst. Ook het feit dat het maar om korte contacten ging, is relatief. "Als je pech hebt, kun je bij de eerste seconde van een contact besmet geraken." https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12...hulp-sint-hoe/ Brute pech dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Bingo spelen" spannend hoor. Je moet iets doen om die mensen een aangename tijd te laten doorbrengen, ik denk dat zoiets niet gemakkelijk is. Als mijn tijd daar is, hoop ik noch voldoende alert te zijn om eventueel te kaarten, of mij te amuseren met de computer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |