![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie, de echte macht is niet kennis maar geld. De kennis in het bezit van de macht wordt gekocht. Laatst gewijzigd door werkman : 14 december 2020 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Beweer ik ook niet Marie. Maar we zijn in de minderheid. Dus wat wij denken en zeggen heeft totaal geen zin. Ze vinden wel mensen die alles verkopen voor geld; zelfs hun hersens. Niks meer tegen te beginnen. En.......het zal nog erger worden. Had De Wever destijds met zijn vrachtwagens naar Wallonië gereden met goud ipv namaakgeld dan stond zijn standbeeld nu in Banneux. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijf jij maar vechten Marie. Ik geef het op. En de reden? Ik heb al een paar jaar deelgenomen aan dit forum. En ook al een paar keer zaken vermeld die belangrijk waren. Zelden of niet kreeg ik echter een cijfer COLOR="Black"]2[/color] bij de Vlamingen op dit forum. Wat moet er dus gebeuren? Wel; voor mij niks meer! Indien Vlamingen hun dagen blijven vullen met bekvechten over futiliteiten zoals parkings en leeuwen op vlaggestokken dan verspil ik mijn tijd niet meer. Onze democratie is in gevaar; meer dan ooit! Maar als het volk het niet wil zien heb ik ook het recht van het niet te zien. Ik heb mijn buik vol van stront te vreten. Los de problematiek dus zelf maar op. Maar of dit forum een hulp zal zijn betwijfel ik. Het enige wat ik vaststel is het feit dat weinig waarachtig is aan dit forum. Het wordt van dag tot dag gevuld met onzin en leugens. Niks voor mij dus. België is een wormenparadijs geworden. Nadien komt het stadium van mestkevers. Laatst gewijzigd door werkman : 20 december 2020 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de buurman moet dan volgen of zijn bouwaanvragen werden noppes. Het moest zo of het werd niks. En de andere politieke groeperingen wilden niks zien en lieten betijen. Wel zulkdanige politieke partijen horen niet thuis in een echte democratie. Als je een directeur hebt op Stedenbouw die uit je hand moet eten kun je alle onzin naar je hand zetten. Voor mij is de conclusie eenvoudig. Zulk politiek gekonkel mijdt ik als de pest. In een echte democratie mogen zulke zaken niet gebeuren. Het patattenveld in volle dorpcentrum is op een vreemde manier nadien verkaveld en kreeg de naam "Binnengebied". Het is zelfs ongeschikt voor landbouwdoeleinden want de landbouwers geraken er niet meer op. Weg bouwgronden! En die ezels van politiekers die de smeerlapperij onderschreven worden met rust gelaten. Erger is het feit dat andere partijen vooral ook niet tevreden zijn. Zij denken op een primitieve manier en vinden dat ik uit rancune verder aan politiek zou moeten doen. Geen sprake meer van! Dat ze zelf alles kapot maken. Ze lagen te slapen toen dit alles gebeurde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Onlangs keek ik op TV naar de uitzending van het parlement. En op zeker ogenblik komt daar een politieker in beeld die languit lag te slapen. En geen 10 minuten nadien werd de desbetreffende slaper terug in beeld gebracht. Hij was als een gek ditmaal zijn papieren aan het klasseren. Ik heb er melding van gemaakt op dit forum. Gevolg? Onmiddelijke verwijdering van het forum. Ik kon er nog mee lachen. Maar nu denk ik er anders over. Uit alles blijkt dat dit een blauw forum is. Een moderator mag op zulke manier niet in zijn kaarten laten kijken. Hij moet neutraal zijn. En sindsdien zal ik mij niet meer laten verleiden om nog commentaar te geven op beelden die VRT op TV uitzendt. Het kan dus in onze geveinsde democratie. Wie onder de aandacht brengt van de forumdeelnemers dat sommige politiekers al slapend werken in het parlement moet er tegen kunnen dat hij best een tijdje op rust gaat. Sommigen mogen hier meer dan anderen. En van mij mogen ze dat zeker. Ik ben geen moderator trouwens. Maar desondanks vind ik het voorgaande een zeer belachelijke werkwijze van een moderator. En onlangs zat ik op het dagboek van Sanctorum en werd er ettelijke dagen gestalkt door laag volk die pretendeerden leden te zijn van een bepaalde partij. En hun reden? Wel ik had Sanctorum laten weten dat hun handelswijze te danken was aan het feit dat hun onzin naamloos kon gebeuren. Dat is genoeg geweest voor dergelijke gentlemen om een karrevracht onzin, leugens en vuile praat naar mijn hoofd te slingeren. Ook daar heb ik besloten om mijn activiteit te stoppen. Er wel de vraag bij gesteld voor mezelf wat er zou gebeuren als dergelijk laag volk de macht in handen zouden krijgen. Maar goed! Als ze op zo een manier proberen aanhangers te werven dan zijn het echte onnozelaars. Hun werkwijze is genoeg geweest om de belangloze inzet van honderden anderen om zeep te helpen. Maar ze gebruiken dan wel bewust de naam van andere verzonnen partijen natuurlijk. De privacyregels maken van dit land een hoerekot. Walgelijk! Publieke vrouwen zijn dan nog deftig volk. Laatst gewijzigd door werkman : 21 december 2020 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |