![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Voor 4000 euro, om 3 weken te spenderen, doe ik | |||
wel mee, en laat me besmetten |
![]() ![]() ![]() |
4 | 80,00% |
niet mee, zijt gij zot? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds zijn er zelfs mensen geweest die toestemden om zich met de Spaanse griep laten te besmetten voor experimenten. Dus voor corona, als je jong bent, stelt dit niet veel voor he.
Maar er is toch een minimaal risico en een ongemak, dus doe je dat enkel als je daar wat aan wint, en ja, 4000 Euro lijkt mij een goeie prijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor mij persoonlijk zou ik het enkel doen om (even) niet meer als biologisch terrorist aanzien te worden. En als ze hun onderzoeksresultaten zouden gebruiken om effectief GERICHTER maatregelen te nemen (en dus niet 3 generaties in quarantaine steken om de 4de generatie alsnog te laten sterven van eenzaamheid en corona) zou ik zelfs nog mijn debiele medemens willen helpen (ook al verwensen ze mij de corona-dood zonder medische hulp in de huidige context). Kleine toevoegingen, ik zou wel niet meedoen als ze mij effectief 3weken in het ziekenhuis houden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt ! Hun ouders en grootouders zijn geen katten ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof het of niet, maar reeds vlak voor de Krokusvakantie van 2020 vertelden 2 leerlingen - een bijzonder aardig 'koppeltje' Nieuwe Belgen van zéér diverse origine, en ondertussen op z'n minst 'vrienden voor het leven', zeker weten! - me dat ze gelezen hadden over een oproep tot betaalde vrijwilligers in het VK, en die wouden zich toen reeds daarvoor opgeven.
Ze hadden het plan opgevat 'gewoon, samen' naar ginder te verhuizen om er zéker van te zijn in aanmerking te komen. Ik was daar erg van aangedaan. Toen wist eigenlijk nog niemand hoe (wel of niet weinig) 'érg' die Rare Nieuwe Ziekte Uit China kon/mocht/zou worden, hé. En dan was er nog "Brexit". Ik voelde een heleboel emoties tegelijkertijd in mij opwellen: bewondering voor de avontuurlijke geest, bezorgdheid voor die vrolijke en vol verliefdheid verlopende tienerlevens, trots omdat zij mij hun geheimen toevertrouwen, ... en twijfels: moet ik hen dat nu uit het hoofd praten, of moedig ik hen juist aan? Nu 'men' (hopelijk toch) al iets méér over Covid-19 geleerd heeft, zou ik zeggen: in vergelijking met wat wereldgezondheidsorganisaties, politiekers, openbare omroepen en dergelijke zo allemaal uitgeven aan ergerlijk onbenullige tot ronduit onrustwekkend destructieve 'boodschappen van algemeen nut' - emo emo emo paniek paniek paniek zwijg zwijg zwijg - is € 4.000,- eigenlijk een zéér magere beloning voor 3 weken zich ten dienste stellen van 'de vooruitgang van de wetenschap'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 26 december 2020 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() De laatste alinea goed gelezen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vergeet 2021, 2022, dan gaat het allemaal een beetje normaler zijn, kunnen we heel misschien het masker laten, en mag iedereen een beetje buitenkomen (met vaccinbewijs weliswaar)
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mogen gerust ook een onderzoek opstellen waar bij voor een zeer beperkt risico, oudere mensen in aanmerking kunnen komen.
Mijn heksie perfeksie en ikzelf, drie weken b&b in een ziekenhuis, en daarna met 8000 euro nog een keer naar Zuid-Afrika of zo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN