![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee; toch niet. Iedereen doet wel wat het best uitkomt voor eigen zak. Maar ik heb er toch eentje gekend die niet de leugen verdraaide tot een waarheid. Maar je moet geen schrik krijgen. Hij leeft niet meer. Hij pleegde zelfmoord. En pas dan is het goed voor een hele hoop plaatsjesjagers. Opgeruimd staat netjes. Maar ik heb ook anderen gekend. De overlopers! Die kwamen bij ons ook te voorschijn. Als hun haring niet meer aansloeg in hun eerste partij kwamen ze af. Ik zal jullie nog een voorbeeld geven van wat een overloper is.. Die werd buiten de politieke raad achterbaks aangeduid om deel te nemen aan het laatste debat voor de verkiezingen. Toen die avond aanbrak was dat stuk onbenul niet aanwezig. Toen de moderator een tweede maal vroeg waar de vertegenwoordiger van de VU bleef ben ik naar voren gegaan en heb invaller gespeeld. Maar dat was tegen de plannen van een andere deelnemende partij. En zeker omdat mijn deelname roet in het eten strooide van die vent. Wat ze ook beweerden werd door mij de grond ingeboord met bewijskrachtige argumenten. En dat is die vent nooit vergeten. Daarom moesten mijn bouwgronden eraan geloven. Dat is nog mogelijk een menselijke reactie van een, dronkaard te noemen. Maar dat mijn eigen partij dat spelletje heeft meegespeeld vergeef ik hen nooit. En tot slot wil ik iedere "would be" politieker vragen of hij zich wil inzetten in een ploeg waarvan overlopers de politieke raad opzij hadden gezet om de hele ploeg te degraderen tot modderfiguren. En de beloning? Wel de kinderen van die overlopers kregen wel een job aan het stadhuis. Wel niet lang. Zij moeiden zich met alles wat op de stad gebeurde. Zelfs dat ook nog. Kunnen jullie je dat voorstellen? Weer een serieus affront voor de partij. Het ene volgde op het andere. En voor de rest ben ik niet rancuneus. Ik opteer geen plaatsjes. Ik ben trouwens te ziek om nog te presteren. En voor de rest mogen er veel hun eigen stront op vreten. Dat is .......mijn mening! Laatst gewijzigd door werkman : 9 januari 2021 om 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een verdeelde partij stemden er toch opvallend veel mensen voor De Wever. Hoe zou dat komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan is elke hoop om ooit nog een graaierspostje te beamchtigen helemaal weg. Trouwens er waren geen tegenkandidaten. De ganse show deed echt wel aan Noord Koreaanse verkiezingen denken.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 op 10 (cm) en dan nog heel groot schrijven.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 januari 2021 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf, heel straf. En waarom stemden die verdeelden dan niet tegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de achterkant van een postzegel meer dan groot genoeg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Of dat van Robert T die hier heel af en toe op het forum verschijnt ?
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct, maar religieuzen zowel als andere politiekers hebben een stapje of twee voorsprong.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DE chouchou van Ponti & Ilsa hier? Bedoel je DIE Robert T.?
![]() |
#35 |
|
![]() Dat is voor mij een weet en voor u een gok.
Maar neem aan dat ik wel het een en het ander weet.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 10 januari 2021 om 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat: Staf De Clercqs rede van 10 november 1940: het VNV wordt Duitslands bondgenoot https://www.dbnl.org/tekst/weve009gr...01_01_0073.php Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 januari 2021 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Het is inderdaad een fenomenale samenwerking die Forza.
De NVA haar rol is stemmen te verliezen aan het VB. En tot zolang de rol van het VB erin bestaat deze rechtse stemmen achter een veilig cordon nutteloos te maken, ben ik grote fan van de Forza.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 10 januari 2021 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |